Spring naar bijdragen

zondag 27 november


igor

Aanbevolen berichten

Ik heb het al eerder geschreven, het jezelf iets verbieden geeft weerstand. Mag niet, wil wel.

En uiteindelijk gebeurt er iets waardoor het verbod opgeheven wordt maar waardoor weer schaamte en schuldgevoel naar boven komt, het idee dat er gefaald is. Zeker hier.

Accepteren dat het kan gebeuren en jezelf er niet om veroordelen zou een grote stap voorwaarts kunnen zijn. Daarmee bedoel ik niet vergoelijken, want dan zijn er aanleidingen genoeg. Dat bleek bij mezelf wel gisteravond. Wat een avond lieve mensen.

Topper het is jammer, maar gedaan. Nu ff hier blijven, straks naar bed en morgen met frisse moed weer verder. Het is heel erg voor je zoon en voor jou, moeilijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Topper, ik weet niet waar je woont, maar ben het eens met Kirky, ik zou het hier niet neerzetten.

Maar stuur me gerust een PB, gaan we kijken, oke?

Je hebt het inzicht al lieverd. Dus zet je schuldgevoel van je af, drink je koffie en ga slapen. En als je niet kunt slapen, zei mij moeder altijd:"als je ligt rust je ook uit".

Je hebt gelijkgestemden hier, Topper. Vergeet dat niet. Is bijna net familie :)

Daar gaat het ook wel eens mis, en goed mis ook. Dus niets van aantrekken.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, sorry, nee dat ga ik ook niet op het forum zetten Kirky, dat zou dom zijn.

Maar God wat zou ik nu graag iemand hier willen hebben.

Mijn zoon bezit geen empathie, heeft geen idee hoe ik mij nu voel.

Wellicht is dat nu in zijn voordeel, want het gaat op de eerste plaats om hem, en blijkbaar heeft hij pijn genoeg.

Bedankt allemaal, voor jullie steun :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Topper

Sterkte met dit hele verhaal .
en vergeet niet dat je zoon hier ook niks aan kan doen .hier zijn geen schuldigen , alleen slachtoffers .:heart::present:quote>


Ik weet het lieve Kirky, ik weet het, maar ik ben een beetje moedeloos van die eenzame strijd op dit moment
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
Jeannet :present::heart:

Kirk, ook jij bent een Topper.
En Topper, Jeannet heeft gelijk. In ieder geval wil ik je helpen. Of ik het ook echt kan, dat is aan jou om te beoordelen.

Stuur me, nogmaals, een PB als je dat wilt. Je krijgt geheid antwoord!

quote>


bedankt Beertje, ga ik doen, maar dan wel weer met een helder hoofd.
Welterusten iedereen voor straks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Topper
Originally posted by: kirky
Topper

Sterkte met dit hele verhaal .
en vergeet niet dat je zoon hier ook niks aan kan doen .hier zijn geen schuldigen , alleen slachtoffers .:heart::present:quote>


Ik weet het lieve Kirky, ik weet het, maar ik ben een beetje moedeloos van die eenzame strijd op dit momentquote>


Je hoeft niet eenzaam te zijn. Misschien alleen, maar niet eenzaam.
Vergeet niet dat veel mensen niet alleen zijn, maar wel eenzaam. Dat is veel erger....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Topper
Originally posted by: Beertje
Jeannet :present::heart:

Kirk, ook jij bent een Topper.
En Topper, Jeannet heeft gelijk. In ieder geval wil ik je helpen. Of ik het ook echt kan, dat is aan jou om te beoordelen.

Stuur me, nogmaals, een PB als je dat wilt. Je krijgt geheid antwoord!

quote>


bedankt Beertje, ga ik doen, maar dan wel weer met een helder hoofd.
Welterusten iedereen voor straksquote>


DOEN! Met een helder hoofd :)

Daar ga ik ook nu aan werken. Helder is het hoofd nu wel, maar moet het morgen = straks ook zijn.
Het is over 1 uur, dus nog maar een paar uur slaap......

Maar na deze hele gedachtenwisseling, ga ik met een lekker gevoel naar bed.
Ik hoop jullie ook!

Slaap ze lieve mensen! Tot morgen/straks! In de middag dus he, na mijn vergadering......

:heart::lips:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik wou dat ik nog lang kon blijven maar het is echt de hoogste tijd.

Ook al ligt de senseo me zwaar op de maag.

Heb veel om over na te denken en ik duim voor Topper en hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Het is fijn dat we er voor elkaar kunnen zijn.

Nu echt welterusten:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
Originally posted by: Topper
Originally posted by: kirky
Topper

Sterkte met dit hele verhaal .
en vergeet niet dat je zoon hier ook niks aan kan doen .hier zijn geen schuldigen , alleen slachtoffers .:heart::present:quote>


Ik weet het lieve Kirky, ik weet het, maar ik ben een beetje moedeloos van die eenzame strijd op dit momentquote>


Je hoeft niet eenzaam te zijn. Misschien alleen, maar niet eenzaam.
Vergeet niet dat veel mensen niet alleen zijn, maar wel eenzaam. Dat is veel erger....quote>


De wijn doet geen goed bij het begrijpen van deze zin Beertje. Je zal het vast goed bedoelen, maar op dit moment, voel ik mij eenzaam en ik ben al heeeeeeeel lang alleen.
Kijk, in dat zwembad vanmiddag was ik ook niet alleen, maar God wat voelde ik mij eenzaam. Ik ga je pb-en zoals gezegd, met een helder hoofd. Nu verdrink ik in mijn verdriet, het is even niet anders :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...