Spring naar bijdragen

zondag 27 november


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beertje, Jeannet en vooral Kirky, dit steunt wel weer. Bedankt.

Jullie zien mij niet (gelukkig), want ik zit hier behoorlijk hard te huilen achter de pc.

Ik wil echt niet zielig overkomen, maar wel duidelijk maken met wie jullie in gesprek zijn.

Mijn huilen stopt gewoon niet. Voel mij zo ontzettend alleen op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Roosje voor jou, omdat je al zo goed bezig bent!quote>


:$ Wat lief van je!
Ik vond eigenlijk dat ik die nog niet zo verdiend had hoor......
Valt niet mee tussen de stoppers, de Toppers, de struikelaars en de Volhouders....
Misschien wilde ik juist een lans breken voor de Minderaars, de Klimmers, de Morgen-ga-ik-het doeners, de mensen hier, zeg maar......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Topper, dat dacht ik al. Dat je zat te huilen. Dat is helemaal goed want dan stroomt het tenminste allemaal (heb ik van een psych waar ik ook nog bij heb gelopen). Alleen kun je dan niet meer typen door de tranen.

Ik kom mezelf wel tegen hier, wat ik allemaal al heb gedaan en verdrongen.

Topper, kunnen we iets doen om je eenzaamheid te verlichten? Echt, ik moet naar bed maar heb koffie gezet (Senseo - vreselijke koffie maar ben wel wakker).

Hier vast van afstand een knuffel van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Topper
Beertje, Jeannet en vooral Kirky, dit steunt wel weer. Bedankt.
Jullie zien mij niet (gelukkig), want ik zit hier behoorlijk hard te huilen achter de pc.
Ik wil echt niet zielig overkomen, maar wel duidelijk maken met wie jullie in gesprek zijn.
Mijn huilen stopt gewoon niet. Voel mij zo ontzettend alleen op dit moment.
quote>


Nou, dat ben je dus niet.......... :heart:
Er zijn meer van jouw "soort" hier hoor.... Alleen sneeuwen die soms onder bij de Stoppers.
Dat geeft niet. Die verdienen hun plaats ruimschoots.
Maar de Minderaars horen er mijns inziens even goed bij.
En voor zover ik dat heb kunnen beoordelen, vinden zij dat ook.

Misschien moeten we onze rug rechten, ik ook hoor, en er gewoon dit soort zaken ook eens dorrheen knallen. Ik houd me ook in, merk ik.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, ik probeer het zo te zien. Echt ik probeer het.

Mijn zoon, heeft weer aan automutilatie gedaan. De eerste en laatste keer is ongeveer 4 jaar geleden. Dit is zo vreselijk mensen, dit doet voor een moeder zo'n pijn en geeft mij zo'n machteloos gevoel, maar ook een beetje een falend gevoel.

Je wil je kind zo graag gelukkig zien, ik doe zo mijn best voor hem, maar het lukt mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Beertje
Originally posted by: Gaby
Roosje voor jou, omdat je al zo goed bezig bent!quote>


:$ Wat lief van je!
Ik vond eigenlijk dat ik die nog niet zo verdiend had hoor......
Valt niet mee tussen de stoppers, de Toppers, de struikelaars en de Volhouders....
Misschien wilde ik juist een lans breken voor de Minderaars, de Klimmers, de Morgen-ga-ik-het doeners, de mensen hier, zeg maar......quote>


dat is ''uitstelgedrag'';) daar heb ik eerder vanavond iets over geschreven .:Dquote>


Dat klopt. Maar zolang Tactive ook een programma voor minderaars heeft, is er kennelijk ook daar een reden voor. Mijn vader kon het, mijn moeder kon het, dus waarom ik niet?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beertje, jij verwoordt het allemaal zo goed. Dank je wel:present:

De minderaars horen er zeker bij! Wat dacht je dan?

En uitglijders is ook niet leuk om te melden.

Iedereen doet zijn stinkende best om adb te zijn, op zijn of haar manier en dat kost heel veel moeite. Daarom vond ik ook dat als ik wel drink en dat meld ik de anderen laat vallen. Omdat we samen strijden zeg maar. ADB kan op verschillende manieren, helemaal droog of toch nog iets maar dan bewust drinken en met mate. Het laatste lukt alleen de meesten niet, dat is het nare.

Maar ik heb liever dat men er eerlijk over is, net als jij. En net als Topper nu die toch komt melden dat ze het niet trok. Dat vind ik erg knap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topper,

Ook wij zijn dit weekend weer door een diep dal gegaan met onze zoon.

Daar zijn geen woorden voor.

Maar, wil je alsjeblieft 1 ding heel goed onthouden?

JE BENT HIER NIET ALLEEN.

En als je eens een keer niet de reactie krijgt die je wilde horen (en nee, geen smoesjes of uitstelgedrag) dan stuur je een PB naar diegenen waarvan je weet dat die ook een minderaar zijn.

Be my guest, zou ik zo zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik bedoel, we deden vandaag eindelijk weer eens iets samen. Hij woont op een behandelgroep, hij heeft een vorm van autisme. Dus wij gingen zwemmen vandaag.

Ik denk dat hij het even vergeten was, want hij zij mam je moet niet schrikken;.

Doet hij zijn badlaken af en ziek ik vreselijk bekraste bovenarmen en bovenbenen.

Met een scheermesje totaal ingekerfd. Ik dacht dat ik gek werd daar in dat zwembad.

Hoeveel geestelijke pijn moet dit kind hebben??? Ik heb mijn verdriet verzacht met drank, hij met een scheermesje. Mensen, dit is mijn verhaal, het staat er, het is eruit.

Dit vertel je niet aan je buurvrouw!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Beertje, jij verwoordt het allemaal zo goed. Dank je wel:present:
De minderaars horen er zeker bij! Wat dacht je dan?
En uitglijders is ook niet leuk om te melden.
Iedereen doet zijn stinkende best om adb te zijn, op zijn of haar manier en dat kost heel veel moeite. Daarom vond ik ook dat als ik wel drink en dat meld ik de anderen laat vallen. Omdat we samen strijden zeg maar. ADB kan op verschillende manieren, helemaal droog of toch nog iets maar dan bewust drinken en met mate. Het laatste lukt alleen de meesten niet, dat is het nare.

Maar ik heb liever dat men er eerlijk over is, net als jij. En net als Topper nu die toch komt melden dat ze het niet trok. Dat vind ik erg knap.quote>


:$
Dank je Jeannet.
Ik vond dat het maar eens gezegd mocht worden, out in the open.

En als dat op de dagdraad niet kan, dan openen we een ander draadje.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topper, lieverd,

Goed zo! Gooi het er uit!

Stop met jezelf schamen en laat zien wat jou zo'n pijn doet.

Dat heeft Kirky ook gedaan.

En Gaby, en...........

En ik ga het ook nog een keer doen, beloofd.

(Waarschuwing: het is wel een verhaal van anderhalf A4tje, dus weet waar je aan begint :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Kirky. Ik heb hem vanavond terug gebracht naar de groep. De leiding had het mij nog niet verteld omdat ze mijn zoon een kans wilden geven het zelf te doen.

Maar hun wisten natuurlijk niet dat ik met hem ging zwemmen en het zou zien.

Ik zit hier nog met het beeld op mijn netvlies. Gewoon verminking is het. De littekens gaan nooit meer weg. Please, wie woont er in mijn buurt nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
Hij is autistisch, toch?

Dan weet hij niet wat hij jou aandoet.
En jij zal moeten proberen te begrijpen dat hij jou niet bewust dit aandoet.

Het is niet jouw schuld :heart:quote>


Psies Beert, anders had hij dat zker niet vergeten en had hij niet willen gaan zwemmen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...