Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Pffffffffff.......... Witte, ik schrok al, bij de AA zeiden er ook al eens een paar mensen dat de wereld om hen draaide en dat ze zich God voelden belachelijk natuurlijk, want dat was ik al
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 hallo lieve late mensen, ik kom wat opbiechten
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 slaap lekker Jeanet en veel succes bij de HA morgen!
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 vanaf 4 nov. doe ik mijn stinkende best,vanavond is het mislukt
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Nou, ik ga denk ik toch maar koffie zetten. Gaby, er zijn meerdere goden gelukkig! Maar wel achteraan aansluiten alsjeblieft:D
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Die mensen die dat zeiden kende jou natuurlijk helemaal nog niet zo goed anders hadden ze dat nooit gezegd natuurlijk. Belachelijk gewoon, dat ze zich boven jou verkiezen. Soms snap je de mensheid gewoon niet he Gaby ehhh ik bedoel natuurlijk Goddelijke Gaby:D
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Topper, ik schenk voor jou ook wel een bakkie troost in.
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Kirk, fijn dat het in goede handen is, en dat je er niet op bent gaan drinken! Toppertje kom maar op!
Diesel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 truste Beert en Jeannet , sterkte morgen en fris en fruitig dan weer op
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: jeannetTopper, ik schenk voor jou ook wel een bakkie troost in.quote> oh, ik dacht het weer gevonden te hebben, maar zit in het foute glas. Bah, wat baal ik van mezelf. Het ging zo goed. Stom, een bakkie troost is inderdaad koffie.
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Hey Topper! AlbertRemmo en ik maakten zich vandaag al zorgen om je. Fijn dat je er weer bent! Gaat het goed met je?
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Weltrusten en succes morgen Jeanet. Ik hoop dat de hulpverleenster jullie verder kan helpen Kirk succes ermee. Zooooo Topper dat is eruit. Goed van je dat je het forum op komt zoeken Al hoop ik wel dat je volgende keer komt voordat je gaat drinken;) Voor nu afstoffen en morgen weer opnieuw beginnen ok?
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 oeps Toppertje, een slippertje.... weet je waaom je bent gaan drinken?
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Gaby, ik bel morgen voor een afspraak. Ik had nog niet bedacht dat ik er morgen al gelijk naar toe kon. Tsja, mijn hersencellen.........zijn blijkbaar toch echt grotendeels weggespoeld.
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 nou ja de een zegt dat er nooit een aanleiding voor mag zijn, de ander zegt van wel. Maar ik wil mij niet verschuilen achter de aanleiding. Ik kan nu gewoon zeggen, dat ik mijn geestelijke verdriet niet meer aankon en met de wetenschap dat het er morgen nog is, gekozen heb om het vanavond niet meer te willen voelen
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Lieve Topper, We zijn hier allemaal maar mensen en dus kun je het gewoon hier neerleggen....
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 pfff, dat was een moeilijke tekst zie ik nu. Maar ik wilde mij bewust vanavond verdoven van. Ik weet gewoon echt nu geen andere manier om met mijn verdriet om te gaan.
Diesel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Topp , mislukt is iets pas als het niet meer terug te draaien is
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: DieselTopp , mislukt is iets pas als het niet meer terug te draaien isquote> wow, deze kan ik nog begrijpen, dus het gaat nog goed met mij. Deze heb ik nodig en probeer ik vast te houden, want oh wat voelt dit als falen
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Topper, toch goed dat je nog bent gekomen! Dus ben je niet ver weg.
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 goh Toppertje daar heb ik nu nog nooit op gedronken Lieve Top, dat is ook een hele grote trigger, verdriet, onmacht en het niet willen voelen, daar dronk ik ook altijd op, en ook ik wist dat het de volgende dag niet opgelost was, maar soms wil je gewoon even niet voelen he, het is een zoektocht hoe daar mee om te gaan zonder drank, daar zit ik nu middenin, en geloof me, God geeft me genoeg kansen/triggers om te oefenen
Topper Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Kirky, ik hoop dat het dan een klein beetje afgezwakt is en ik het beter aan kan. De tijd zal het leren. Ik weet sinds vandaag heeeeeeeeeel echt waar het trek plekje zit. Precies onder mijn ribbenkast doet het zo enorm zeer. Het voelt alsof ik weken niet gegeten heb. Naar een zeer ernstige honger. (hoe dat echt voelt weet ik niet, maar dat gok ik zo)
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Jeanet gewoon zorgen dat je de refu krijgt morgen, dan zit je alweer op dag 3
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Voor iedereen, nu we toch zo open bezig zijn: Jullie weten dat ik een minderaar ben. Tot voor twee weken dronk ik een fles leeg en zeker de helft van een 2e. Elke avond. Sinds ik me hier ingeschreven heb (en bij Tactive) en aan het begin sta van een nieuw leven: minderen en dagen niets, kan ik nu melden dat ik (terwijl Tactive nog met de intake bezig is) max 3 glazen per dag drink (sinds 3 weken twee uitzonderingen daargelaten). Ik ga het niet van de daken schreeuwen, maar ik ben blij met elke ochtend dat ik frisser opsta en elke avond dat ik op dit tijdstip nog gewone letters zie op mijn scherm en een bericht kan schrijven. Dus, nee, ik ben (nog) geen stopper, maar ben wel met mezelf bezig. En ik heb niet het gevoel dat ik moet vechten. En laat dat nu vooral ook eens dankzij jullie zijn! Dus bij deze: I you !
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Dag 2 hoor, gisteravond zat ik nog aan de wijn. Vorige week ook de hele week niks op, trouwens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden