pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Dat krijg je ervan als je niet terug leest Smik. Maar heb vandaag de eerste stappen gezet voor weer een nieuw plan. Ik werk(te) namelijk voor mezelf, samen met ex, en dat vind ik super leuk. Maar dat is nu dus over en moet nu zelf weer iets opzetten en bedenken. Heb namelijk geen zin om weer voor een baas te werken. Ik hou van in en verkoop en nieuwe dingen te bedenken waar je geld mee kan verdienen. Dus eerste stap is weer gezet.
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Neeeeee, niks meer met ex Smik. En hoe is het met jou, alles goed gegaan vandaag?
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Goed van je dat je plannen maakt voor de dagen dat je er wat meer moeite mee hebt. Ik maak zelf ook altijd een lijst (meestal) voor de volgende dag, en probeer mij dan daar ook aan te houden. Geeft een beetje structuur ook en dat is wel goed voor me. Jij gaat toch stappen zaterdagavond???????
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Geplaatst 19 januari 2012 Ja ik ga ook mn bedje in. Slaap lekker
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Geplaatst 20 januari 2012 zo ben er weer...flinke hoofdpijn gehad gister en vandaag.( door het bericht van mijn broer) evengoed wel m'n ding gedaan...zelfs nog opgepast gisteravond. nu eerst maar eens vanaf gisteren terug lezen. P.S. Bol... het gaat niet zo lekker mijn ouwe droltje.. ik dacht even van wel, maar helaas...de plek is weer open. verders gaat ie wel goed hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden