Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik heb ook niet zoveel ervaring met 'versieren'. Bij mijn eerste vrouw ontmoette ik haar in een cafe en waren we allebei dronken en zeiden we elkaar 8 jaar later gedag. Bij mijn tweede was het liefde op eerste gezicht en hoefde ik ook geen moeite te doen. Dus ik heb nog wat te leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Will kap nou gewoon en aanvaard dat ik je niet om me heen kan hebben, het is niet anders. Jeetje je bent echt zo'n klein kleutertje wat niet tegen zijn verlies kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Op materieel vlak heb ik ze niet veel te bieden Bekkie. Dat is allemaal in de alcohol gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik breng er eigenlijk de laatste jaren niks meer van terechtquote> Behalve met Beks, Liefje, Aicha, bollie, borrie, Lytse, vonneke, fleurtje, meiske, yajala, igor, vm, jane, marjo en zo kan ik echt nog wel ff doorgaan hoor (met mn oprechte excuses voor diegen die ik er niet heb bijgezet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 He Will. Ik wil wel graag dat je met je handen van mijn vriendinnetje afblijft ja. Ik weet je te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: bekkieWill kap nou gewoon en aanvaard dat ik je niet om me heen kan hebben, het is niet anders. Jeetje je bent echt zo'n klein kleutertje wat niet tegen zijn verlies kan.quote> Hmmm, algoed dat ik beter weet hé lieverd ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Plopsaland Hannah nee ben daar nooit geweest wel in België maar dat was iets heel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 smikkie, ik bedoel gewoon maar dat ik toevallig echt goed overeenkom met de vrouwelijke helft hier. Is toch niks mis hé hoop ik ?? Suikertje, ik zou niet durven, maar mag ik dan ook weten wie je vriendinnetje is ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: bekkieHallo allemaal,Ook ik ben niet blond maar de codetaal die hier soms geschreven word snap ik ook geen ene bal van. Fleur:heart:Verder weinig te melden, alleen dat het steeds minder op een site van adb begint te lijken.Lijkt wel een chat site waar ik soms op ben beland.Kan aan mij liggen hoor, maar werd van de week op mijn vingers getikt door Sha dat ik teveel persoonlijke info neerzet en ze doet nu hetzelfde. Heb er toen niet op gereageerd maar heb nu zoiets van en jij dan? Wat doe jij?Kan ook een spelletje zijn hoor geen idee, maar daar hebben ze andere sites voor.Voor iedereen sterkte die het nodig heeft.Liefs ,Beksquote> Bekkie,Ik heb donderdag in mijn posting geschreven wat ik dacht en vond...ik heb mijn eigen persoonlijke mening daarover gegevenen lees daarin absoluut niet dat ik jou op je vingers heb getikthoe ik daar over denk hoef je het natuurlijk helemaal niet mee eens te zijnmaar dat vind ik zelf een heel ander verhaal!ik ervaar het zelf dan ook niet zo dat ik jou op je vingers heb getiktik krijg bij jouw posting van vanavond dan ook de indruk dat mijn stukje je heeft dwars gezetenik hoop het eigenlijk niet maar die indruk wek je nu wel bij mejammer, want als je erop had gereageerd was het zo opgelostik mijn mening...jij de jouwe...we hoeven het tenslotte niet met alles altijd eens te zijn van elkaarwel begrijp ik dat je het aanhaalt nav Snoep en mij vandaagde posting die ik maakte vanwege haar gewicht (waar overigens helemaal niets van klopt hoor)dit was een grap die ze had terug verdiendvoor jullie niet te vatten, logisch...had misschien ook niet zo ver moeten gaangeen idee, kunnen alleen de andere lezers hier over oordelenjij kon niet weten dat die posting niet klopteterecht dat je dit dan ook over mij aanhaaltik zal echt geen persoonlijke gegevens van iemand hier naar voren halenlaat staan van mijn maatjesik denk dat mensen die mij vaker lezen dit ook wel wetenik vind wel dat je tussendoor ook wel een grap en grol hier moeten kunnen makenzolang je de 'hulpzoekende' maar niet in de weg staatik geloof niet dat ik iemand vandaag in de weg heb gestaanen zowel...hoor ik dat liever morgen dan over een paar dagenhet zij hier of via een mailGroet Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Mooi Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedenavond, beetje laat maar ik was en ben nog druk ik zie dat jij ook online bent Bekkie vind ik eigenlijk wel prettiger nu ik net op je geantwoord heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ohhhh Hannah weet het weer was Acanthus dat is iets anders als plopsaland al lijkt het er wel op, veel jongeren die denken dat ze nog geloven in kabouter plop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ja, dat was goed daar hé Beks Hannah, hoe kom je eigenlijk op plopsaland ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Nee shahire als ik toen had gereageerd dan was ik uit mijn bol gegaan, en daar heb ik toen bewust niet voor gekozen. En als jij een grap maakt met snoep prima, maar kom daar later dan op terug en dat heb ik gemist vandaag. Duss no hard feelings, verkeerd begrepen, maar ik post netjes waar ik behoefte aan heb en als de ander daar geen aanstoot aan neemt dan is het goed, mocht iemand daar last van hebben reageer ik daar netjes op in een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Smikkie, mijn barst weer van de energie. De baclo werkt weer denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Smikkie, ben inderdaad nog druk bezig zo maar eens afronden anders wordt het echt laat voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Slaap ze Sha en maak er een mooie nachtrust van, hier alvast een pakkerd voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Bekkie, jammer om te horen dat je bij het horen van mening al uit je bol was gegaan dan is het denk ik voor jezelf inderdaad beter geweest dat je niet hebt gereageerd en ja, ik ben hier verder niet meer geweest en heb inderdaad niet kunnen posten dat het niet waar was daar heb je gelijk in en jij post misschien netjes in pb's ik niet altijd, zeker niet als het op de draad staat maar ik ben ik en jij bent jij... ieder daarin zijn eigen manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Jullie nog een fijne voortzetting ik ga aflsuiten, lees morgen wel bij heb niet nog de hele avond door genomen slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dus als ik ik ben en jij bent jij val me dan niet aan Shahire, en stuur desnoods even een pbtje. Dan krijg je een eerlijk antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Morgen schrijf ik het baclo draadje bij smikkie. Ben alweer wat geminderd met de dosis, is echt zoeken hoor, maar heb wel ondertussen het boek gekregen van Ameisen. Heel interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Bekkie, ik heb je niet aangevallen ik heb mijn mening gegeven dat jij je aangevallen voelt heb jij zo ervaren sorry, meer kan ik er niet van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 en nu ga ik echt.....zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goodnight peeps, sweet dremas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik ben er ook mee weg frummers, nog 4 uurtjes en ik moet op. Wat vliegt de tijd toch snel hier op't forum. iedereen en voor jaap een , voila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden