bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Nou nou jongelui Jopie, zo erg is het ook niet meer hoor. Maar sweet dreams, sleep tight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Had het eerder over mezelf zit er net tussenin Jopie I guess Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Slaapzacht Jopie, droom maar lekker van die damhertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Het is echt zaterdagavond he, best rustig op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Volgens mij ben je melig, Jopie, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja, rustig hier. En ik moet zeggen dat ik af en toe amper begrijp waas het over gaat, dus reageer ik maar niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Het gaat nergens over Suikertje, damherten, woonomgevingen, etc. Leuk toch? Of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ja hoor, je hoort mij niet klagen. Kijk ondertussen er nog tv bij en dat lukt aardig met deze onderwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Met mij wel hoor Jopie. Dag 10 is weer om, het is weekend, altijd gezellig en zoon is thuis en slaapt hier ook. Hij bracht wel een baal was mee, want zijn waterleiding is bevroren, dus ben de hele avond al aan het wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Heb hier geen libelles op voorraad, heb ook vaak de radio aan tijdens tv kijken. Dat is voordeel van alleen zijn. Je kan weer doen wat je zelf wilt. Niemand stoort zich aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja, ik geniet daar ook echt van hoor. Doordeweeks heb ik het vaak erg moeilijk maar in de weekenden leef ik helemaal op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hoi allemaal.....sorry heb het vandaag niet droog gehouden. Voel me een sukkel, maar aan de andere kant: het is zoals het is....accepteren en doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jammer Erik, hoe kwam dat nou? Heb je iets vervelends meegemaakt? of werd de eenzaamheid je te groot? Wat je zegt, het is gebeurd en nu weer verder. Heb je nog drank in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Het was inderdaad de eenzaamheid. Wist vanochtend eigenlijk al dat ik vandaag ging drinken...Nee EmmaRoos...geen drank meer in huis.....de hoeveelheid viel ook wel mee, maar ik baal er van dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Erik Je hoeft geen sorry tegen ons te zeggen hoor. Je moet jezelf dit verwijten. Je doet het voor jezelf en heel eerlijk gezegd ik ken je niet, dus of het je wel of niet lukt is voor mij niet zo belangrijk. Ik hoop wel dat het je gaat lukken, maar dan wel voor jou zelf. Kom op joh,gooi aale drank weg en begin opnieuw.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Nee Jopie...geen onherstelbare schade...gelukkig....de kinderen waren er wel vandaag maar zijn weer uitgevlogen: de een een feestje, komt om 2 uur thuis straks, de ander logeert bij zijn vriendinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Erik waarom heb je dit niet eerder gemeld op het forum dat je het vanmorgen al van plan was. Heb je ook een maatje of een vriend/vriendin waarbij je terecht kan op moeilijke momenten. Volgende keer kom je maar naar mij toe. Gaan we hier samen de eenzaamheid verdrinken met koffie/thee en sapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Thanks Suikertje, je hebt gelijk, doe het ook voor mezelf, maar heb het idee dat ik, zodra ik 'faal' hier niet meer mag zijn of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Nee Erik falen kan als je het maar niet opgeeft. Anders zou hier niemand op het forum mogen komen die geen terugval heeft of nog steeds drinkt en wil stoppen. Ik vind dat het heel goed is dat je hier dit nu meldt. Dat geeft aan dat je er spijt van hebt en er nog steeds vanaf wil. Het zou mij ook een keer kunnen overkomen hoor en dan hoop ik ook dat ik hetzelfde lef hebt als jij om het toe te geven. Blijf komen en voel je niet schuldig tegenover anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Je kunt hier altijd komen Erik, ook als je, zoals jij zegt, faalt. Je kunt altijd wat hebben aan de reacties van de mensen hier. Kop op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ok Suikertje....de volgende keer meld ik me bij jou dat is nou juist deel van mijn probleem: ik heb niemand bij wie ik terecht kan als ik het moeilijk heb. En het gekke is: op de een of andere manier denk ik dan ook dat ik de mensen hier op het forum niet moet lastig vallen met mijn problemen. dank je Jopie voor je wijze woorden En verder: ik ben vandaag tot een inzicht gekomen: mijn leven gaat de laatste tijd vooral over 'niet' en 'geen'. Ik heb geen baan, geen partner, geen gezin, geen vrienden en dan mag ik van mezelf ook niet drinken. Op de een of andere manier moet ik dit gaan omdraaien en ervoor zorgen dat het weer over 'wel' gaat. Drank is zeker geen oplossing, maar ik moet wel op zoek naar positieve dingen, want anders blijf ik mezelf voor de gek houden en dan kan ik een week of zo niet drinken, maar dan ga ik weer voor de bijl..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jij ook bedankt EmmaRoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Chapeau Erik!!! Volgens mij kunnen Suikertje en jij heel veel aan elkaar hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jopie, slaap lekker en droom maar over hele mooie dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden