Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Erik

Je hoeft geen sorry tegen ons te zeggen hoor.

Je moet jezelf dit verwijten. Je doet het voor jezelf en heel eerlijk gezegd ik ken je niet, dus of het je wel of niet lukt is voor mij niet zo belangrijk.

Ik hoop wel dat het je gaat lukken, maar dan wel voor jou zelf.

Kom op joh,gooi aale drank weg en begin opnieuw.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik waarom heb je dit niet eerder gemeld op het forum dat je het vanmorgen al van plan was.

Heb je ook een maatje of een vriend/vriendin waarbij je terecht kan op moeilijke momenten.

Volgende keer kom je maar naar mij toe. Gaan we hier samen de eenzaamheid verdrinken met koffie/thee en sapjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Erik falen kan als je het maar niet opgeeft.

Anders zou hier niemand op het forum mogen komen die geen terugval heeft of nog steeds drinkt en wil stoppen.

Ik vind dat het heel goed is dat je hier dit nu meldt. Dat geeft aan dat je er spijt van hebt en er nog steeds vanaf wil.

Het zou mij ook een keer kunnen overkomen hoor en dan hoop ik ook dat ik hetzelfde lef hebt als jij om het toe te geven.

Blijf komen en voel je niet schuldig tegenover anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Suikertje....de volgende keer meld ik me bij jou ;) dat is nou juist deel van mijn probleem: ik heb niemand bij wie ik terecht kan als ik het moeilijk heb. En het gekke is: op de een of andere manier denk ik dan ook dat ik de mensen hier op het forum niet moet lastig vallen met mijn problemen.

dank je Jopie voor je wijze woorden :)

En verder: ik ben vandaag tot een inzicht gekomen: mijn leven gaat de laatste tijd vooral over 'niet' en 'geen'. Ik heb geen baan, geen partner, geen gezin, geen vrienden en dan mag ik van mezelf ook niet drinken. Op de een of andere manier moet ik dit gaan omdraaien en ervoor zorgen dat het weer over 'wel' gaat. Drank is zeker geen oplossing, maar ik moet wel op zoek naar positieve dingen, want anders blijf ik mezelf voor de gek houden en dan kan ik een week of zo niet drinken, maar dan ga ik weer voor de bijl.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...