Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Natuurlijk mag dat wel Dwab maar ik vind het erg jammer dat jij je zo voelt. Lang niet iedereen kent elkaar al langer hoor. Ik ben eigenlijk ook nog maar een paar weken terug op het forum maar ken nog veel mensen van eerder. Ik word echter niet anders benaderd dan alle anderen en ook de nieuwelingen krijgen net zoveel reacties als de ouderen. Er wordt soms veel gein gemaakt en daar doe ik ook heel graag aan mee. Kun jij ook doen en als je daar geen zin in hebt, dan doe je het niet. Soms is het ook goed om serieus te zijn of verdriet te delen. Ik hoop dat je blijft en dat je je thuis gaat voelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hoi Dwab, Je had even eerder hier moeten komen. De chocola heb ik net opgegeten.' Ik kan me goed voorstellen dat je soms denkt dat iedereen mekaart hier al goed kent. Dat heb ik soms ook en voor mij is het ook geen doen om iedereen uit elkaar te halen en alle gesprekken onderling te volgen. Ik reageer veel op dezelfde mensen waar ik al wat meer contact mee heb en bij problemen wil ik mensen graag helpen. Ik zit zelf ook nog niet zo heel lang hier op het forum. 'Voordeel van je bericht is wel dat dit denk ik de eerste keer is dat ik op een bericht van je heb gereageerd. Emmaroos, ik wil me bij je aansluiten. Wat prive gebeurt of gaat gebeuren doe dat hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ah, ok. Grappig, allez, maaker al bij al een leuke avond van Dwab, ik tracht mijn tweede dag af te ronden maar de verleiding loert.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Suikertje, hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Volhouden Esperanza, denk aan het bericht wat je vanmorgen hier schreef, dat je je zo goed voelde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Emmaroos, als ik even een tijdje geslapen heb dan gaat het wel wat beter. Het is ook niet echt de griep, maar helemaal fit ben ik niet en daarbij komt nog dat ik de zaterdagavond vaak een moeilijke avond vind. Denk dan aan de gezelligheid die er thuis meestal was op deze avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ER, ik doe dat gewoon om nog eens te benadrukken hoe dankbaar ik ben. Ook vraag ik soms of ik mag bellen, daar ik niet zomaar graag telefonisch stoor. Hier kan ik dat soms rustig vragen en als die persoon dat leest, dan zal zij/hij wel reageren, niet ?? Je moet er niets achter zoeken hoor De meesten onder jullie weten nu al wel dat dit mijn aard is, het zit zo gebakken in me. Indien dit je stoort, scroll er dan gewoon ff over wil je ? En nu speciaal voor jou se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja Suikertje, DAAR heb ik al een paar keer aan gedacht vanavond,, nog bedankt. En DAT bedoel ik nu Dwab, dat mensen je een hart onder de riem steken. By the way, beterschap Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja, dan is de zaterdagavond nu wel een rotavond. Gelukkig is er dan het forum maar wat je al zei, dat is alleen maar virtueel en dat is niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Leuk dat er ook andere nieuwelingen zijn. Het lijkt soms net alsof iedereen elkaar kent en in geheimtaal met elkaar spreekt, dat vind ik soms lastig, want ik weet niet goed hoe te reageren en alleen over mezelf praten is ook weer niet zo sociaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hmm, suikertje denk er ook zo over ?? Dit forum brengt toch mensen bij elkaar, of niet ?? Ik lees soms toch ook tussen anderen dat er eens gebeld wordt ?? Ben ik nu zo mis ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hallo Dwab, Esperanza en ik zie meiske ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Will, ik zoek er niets achter, echt niet en het stoort me niet in die mate. Ik vroeg me gewoon af wat de meerwaarde was van die info op het forum. That's all. Even goede vrienden, Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Will, ik zoek er niets achter, echt niet en het stoort me niet in die mate. Ik vroeg me gewoon af wat de meerwaarde was van die info op het forum. That's all. Even goede vrienden, Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Dankje ER, was gewoon een ander soort van communicatie tussen ons. Ik zal er op letten dit niet meer in die mate te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Will stuur even een sms of het goed is om te bellen. Het is niet echt een rotavond Emmaroos. Dat valt ook wel mee. Ik kijk ondertussen Wallander en denk idd hoe het nu thuis is. Maar goed kan er nu niks aan veranderen en porobeer mijn best te doen om met te vermaken. Dan is het toch fijn dat het forum er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Allez mannen, ik ga een douchke pakken en mijn flodderbroek aandoen. Misschien nog even tot straks en anders, voor straksjes lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Flauw:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Van mij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ik ga afsluiten lieve mensen, morgen vroeg dagdienst. i'll be back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Avond Die nieuwelingen hé...niks dan last mee Waar is JJ gebleven? Volgens mij liegt Snoep zo hard dat haar broek bruin ziet. Jokkebrok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Liefje, je account weg? Hoezo? Heb je al meer nieuws rond de detox? Ben niet helemaal mee Spike Ze hebben je een boel pijn gedaan lijkt me. Hoewel ik mezelf vrij direkt en redelijk oprecht vind, durf ik ook te liegen. Meestal om mezelf te beschermen of om het mezelf gemakkelijker te maken. Nooit met de intentie iemand te kwetsen maar ik veronderstel dat ik zelfs dat ook al wel eens gedaan heb. En toch vind ik mezelf iemand die je best kan vertrouwen. Zo probeer ik ook tegen anderen aan te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: wittequote> Steek jij je tong uit naar me ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden