Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Trusten, Witte. Ik ben toch zo benieuwd wie May is. Weet iemand dat? Het is al vaker gevraagd maar geen reactie. May.......schrijf je mee? Hahahaha..........dat rijmelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Okeeeeeeeeeeeee, en ze kan ook zingen zeker?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja, Spike................is goed..............hest geliek, mienjong.(wichtje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 kan alleen maar janken.... baal echt bah... ga naar bed...heb een slaappil ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dank je Spike. Smikkie, fijn is dat delen dan he? Leny, wat zou ik je graag even willen vertroetelen. Kan het helaas alleen maar virtueel. En huil maar hoor, huil het er maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nou mensen, ik ga plat. Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 nog iemand wakker hier. ben jarig en voel me zo raar...wel droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 wel t is wel wat laat. kreeg net een kaart van mijn vader, lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 pffff,best laat, maar kan niet slapen. leuk Anders..... toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 heb gehuild hoor ER... heel veel.... dank je.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 hoi Lenie, ja is echt lief van hem. Gaat t een beetje nu? heb ook veel gehuild hier deze dagen. afscheid van mijn ex die weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 oh gunst...had niet terug gelezen... gefeliciteerd meis!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 wens je veel sterkte dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 nee meis,voel me zwaar......... pil werkt ook niet. nou ja morgen maar relativeren..... etc etc....sjugt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ja een mijlpaal schreef mijn vader, 45 jaar pfff dus maar waarmaken denk ik..dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 miss even je hoofd leegmaken. op zen zetten. doe ik ook en helpt wel. gewoon relaxen. alles laten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ikke bijna 43.... sjezus wat gaat het toch snel! nou ja lieverd...fijne dag straks/ morgen... dikke kusssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ik ga ermaar induiken. wens je een goede nacht. hopelijk wil t lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 dat scheelt niet veel. kom op! en gemeend. knuffel van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: andersmiss even je hoofd leegmaken. op zen zetten. doe ik ook en helpt wel. gewoon relaxen. alles laten gaan.quote> ben net terug van een wandeling van een half uur....ga ff nie lukkuh nie.komt wel goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 slaap lekker meis... ik ga het ook weer proberen tot morgen!!! fijne dag he morgen!!!..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Slaap lekker! en als je wilt, stuur een pb tje,dan ben ik er wel voor je. trusten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Fleur, verslaafden zijn ook net echte mensen soms.Kan me goed indenken dat hij zijn dochter mist.Zijn vroegere leven.Maar alles goed en wel.Als je dochter bang is voor haar vader moet je haar inderdaad in bescherming nemen.Zó gaat het voor hem niet lukken.quote> Natuurlijk mist hij zijn dochter en ik ben er zeker van dat ook zij hem mist.Maar aan alles is een grens.Spijtig maar het is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden