Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Moggeuh op een Xtra dag zo als er maar 1 in de 4 jaar is, koffie komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 goede morgen diesel en de rest van de frummels. doe mij maar een koffie en dan zal ik zo even wat terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Josje en Emma:present: Gefeliciteerd met jullie baan. Nou DanMaar Water, je drinkt met je tomatensap bijna presis wat ik ook een tijdje heb gedronken namelijk een bloody mary zonder alc. alleeen maggy is net een wat makkelijke vervanger voor zout peper en worcestershire saus :-). Ook wel een lekkere variant is met aromat of andere kruiden zout. (aromat gloof ik van knorr), je kan ook met verschillende sambals of chili auzen werken of groetensap gebruiken , want het gaat toch wel snel vervelen en evt. zoals in een goeie bloody mary hebben stengels selderij geen smaak maar wel decoratieve waarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Moggeuh Igor, koppie koffie voor jou , toefje slagroom erop? Ik las je eerste regel en had net me brilletje afgelegd, ben die dingen ook telkens kwijt , maar las dus : " goeie morgen Diesel en het nestje frummels" LOL Zag opeens zo een hoopie slapende frutsels in groot bed liggen als een nestje muizen ofzo En dat terwijl je bij bijna niemand een gezicht of wat dan ook "voor ogen hebt". Nou over dat brilletje maar nie verder vertellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Morgen Iets minder zonnig in mijn hoofd vandaag. Ik weet dat hier dierenliefhebbers zitten en het spijt me ook dat sommigen hun lief dier verloren hebben maar.... als die kat van mij (niet echt mijn kat), mij nog ene keer wakker maakt om 5u30 (ja ja) gaat HET HIER DIK VET STINKEN!!! ...ik maak kattenworst van da beest!!! *grrrrrrrrrrrrrrr* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 josje en emma een nieuwe baan gefeliciteerd, maak er iets moois van danmaarwater fijn te lezen dat het zo goed met je gaat, hou dit vast en Dhen bedankt voor je stukje wat je gister schreef, ik gleed alweer het putje in maar krabbel nu weer een stukje omhoog stom he bij het minste of geringste glij ik de put weer in, er hoeft maar iets negatiefs te gebeuren en het achtervolgt me de hele dag. het verschil nu is dat ik het niet meer wegdrink en er uiteindelijk wat aan doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Waarom janken die beesten eigenlijk? Da krijgt eten, drinken, knuffels etc. en die doen dan nog alsof ze de misère van de wereld dragen. Dramaqueen is het!! Blèètsmoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 fleurtje 5.30 is een mooie tijd om op te staan, kun je in elk geval je mede frummels een goede morgen wensen LANG LEVE DE HUISDIEREN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hey Igor...moet jij geen kat hebben? Is een heel lief beestje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Volgens mij hebben K en B jouw hersens aangetast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 diesel een enkel gezicht heb ik gezien en van de rest kan ik me wel wat voorstellen gewoon verfrommelde koppies vandaar frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik zal maar eens de douche inspringen. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nog nooit Not Zwaai zwaai papegaai Btw, geen ontbijttafel vandaag? Foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Goedemorgen,dieren gaan vaak op hun baasjes lijken...quote> Het is mijn kat niet maar nu je het zegt....haar baasje is ook een beetje een zeur :light:Is dit een steek onder water?Ben nog niet zo goed wakker namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ze zeggen blaffende honden bijten niet. Soms dus wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 fleur nee ik heb ze ingestraald en het zijn nu net mensjes, ze kunnen alleen nog niet met mes en vork eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 zo dat was even gezellig, met z'n allen onder de douche....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ken wel katten die bv gek worden als ze wiet of hasj ruiken. Ook alc verslaafde honden is nie vreemd en moeten dieren soms afkicken als ze binnen zitten en er wordt binnen gerookt? Is ook nog een vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: igorzo dat was even gezellig, met z'n allen onder de douche.......quote> of denk je dat dat nou zo gezellig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Moggeuh Borrie, psies komt vaker voor dat dieren zo mishandeld worden, maar bier geven aan varkens is idd ook bekend, gebeurd meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 zo de plamuurlaag zit er weer op. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Idd Hannah die krijgen ook bier, maar goei zo kregen mijn mossels ook altijd witte wijn te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Igor speel je vandaag dan voor "winterschilder" ??? Fijne dag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja hoor Smikk, ook als de tandjes doorkwamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goh er is dus niemand te feliciteren met verjaardag ofzo vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden