Spring naar bijdragen

woensdag 29 feb.

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Josje en Emma:present: Gefeliciteerd met jullie baan.

Nou DanMaar Water, je drinkt met je tomatensap bijna presis wat ik ook een tijdje heb gedronken namelijk een bloody mary zonder alc. alleeen maggy is net een wat makkelijke vervanger voor zout peper en worcestershire saus :-). Ook wel een lekkere variant is met aromat of andere kruiden zout. (aromat gloof ik van knorr), je kan ook met verschillende sambals of chili auzen werken of groetensap gebruiken , want het gaat toch wel snel vervelen en evt. zoals in een goeie bloody mary hebben stengels selderij geen smaak maar wel decoratieve waarde ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh Igor, koppie koffie voor jou , toefje slagroom erop?

Ik las je eerste regel en had net me brilletje afgelegd, ben die dingen ook telkens kwijt :(, maar las dus : " goeie morgen Diesel en het nestje frummels" LOL

Zag opeens zo een hoopie slapende frutsels in groot bed liggen als een nestje muizen ofzo :) En dat terwijl je bij bijna niemand een gezicht of wat dan ook "voor ogen hebt". Nou over dat brilletje maar nie verder vertellen hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen

Iets minder zonnig in mijn hoofd vandaag.

Ik weet dat hier dierenliefhebbers zitten en het spijt me ook dat sommigen hun lief dier verloren hebben maar....

als die kat van mij (niet echt mijn kat), mij nog ene keer wakker maakt om 5u30 (ja ja) gaat HET HIER DIK VET STINKEN!!! :devil:...ik maak kattenworst van da beest!!!

*grrrrrrrrrrrrrrr*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

josje en emma een nieuwe baan :moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present: gefeliciteerd, maak er iets moois van

danmaarwater :D fijn te lezen dat het zo goed met je gaat, hou dit vast

en Dhen bedankt voor je stukje wat je gister schreef, ik gleed alweer het putje in maar krabbel nu weer een stukje omhoog ;)

stom he bij het minste of geringste glij ik de put weer in, er hoeft maar iets negatiefs te gebeuren en het achtervolgt me de hele dag. het verschil nu is dat ik het niet meer wegdrink en er uiteindelijk wat aan doe :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...