Spring naar bijdragen

Live Journaal van een alcoholist die stopt...


yanky doodle

Aanbevolen berichten

Zo even een mailtje van de route vanwaar ik kwam en waar ik naartoe ga. Meer dan tien jaar long dronk ik dagelijks meer dan zes blikjes (halve liters 50cl) per dag; Dit was ee minimum.

Daarvoor dronk ik ook al regelmatig één tot twee flessen -liefst rode- wijn per dag. Hoe het zover is kunnen komen weet ik niet, misschien omdat ik het gewoon een lekkere drank vind en niet zoveel geef om het leven, zeg maar dat ik geleefd heb en nog altijd maar is nog een tijdje wil meegaan dan kan het waarschijnlijk niet nogmaals tien jaar op deze manier...

Daar ik vermoed wel wat slapeloze nachten en dagen tegemoet te gaan zal ik proberen om hier om de 12 uur an 24 uur een update te geven van de situatie. Ik ben al een paar keer 48uur gestopt maar dat is niet echt stoppen, we kijken uit naar de eerste 3dagen, 100uur, 5adagen, 1 week zonder de alcohol.

Ik zal pogen ook de uitbespaarde centen aan de kant te plaatsen daar ik dat als tip had eglzen, niet dat het financieel een probleem is maar dat zou het wel eens kunnen worden op de langere termijn, het totaalplaatje over al die jaren is volgens mij een gigantisch bedrag die ik momenteel evenniet wil narekenen (5 eur x 365 dagen neem 2000 euro per jaar x 10 jaar dat is toch 20.000 euro plus intresten) misschien kan ik beter koffie, thee of water gaan nuttigen.

Voel jullie vrij te reageren en wens me alvast succes (not that I need it).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...