rose Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Super dat je aan de ijsthee zat. Klasse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik was gisteren toch nog even in de kroeg, voordat ik het wist stond er een flesje voor me en ik had zoiets van "eentje moet wel kunnen"... Helaas niet bij eentje gebleven, doch heb ik het niet zo ver laten komen dat ik me helemaal dronken heb gedronken... Ik moet wel zeggen dat ik merk dat ik nu heel erg vermoeid ben, terwijl ik normaal aardig katerend op bed zo liggen... Het voelt voor mij wel als overwinning qua minderen, maar het voelt ook als een afglijder voor het stoppen bijna acht dagen geheel alcoholloos... Nu wordt toch de nieuwe mijlpaal het twee weken vol te houden en als er dan over twee weken een biertje voor mijn neus wordt gezet, toch te weigeren of het echt bij die ene te houden... Ik ben benieuwd... Ik voel wel vooruitgang, maar schaam me toch ook wel weer een beetje voor de afglijder... En ik ben al gestrafd met mank lopen, krijg last van "zweepslagen" als ik gedronken heb en me de volgende dag uitstrek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hey, Lifealot, dat vind ik sterk dat je een uitglijder laat weten maar vooral dat je je herpakt! Zo leer je steeds beter je verslaving kennen. Goed toch dat je lichaam mee van je verslaving af wil? ;-) dikke knuffel! I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden