AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Eerste ingeschrevene;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Tweede ingeschrevene. Kan ook niet anders, het heeft mijn naam. Wie doet er met ons mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Datum in mijn handtekening aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Love ye Madeleine en ga er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Dank je wel, AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Goeiemorgen Madeleine en Albert Remmo, Ja, ik wil ook graag meedoen met jullie! Zeker ook omdat ik in maart op vakantie ga.. Dat zal mijn eerste alcoholvrije vakantie worden vanaf mijn (??) 12de levensjaar ofzo. Ben me al helemaal aan het voorbereiden hierop. Dus Madeleine ; Ik help jou en jij helpt mij!!! en dan nog steun van AR en anderen, dan komt het helemaal goed.. Misschien al een lijstje maken? Staat zo leuk. 2 maandenpact ; AlbertRemmo Madeleine rip Queenie Fijne dag vandaag, Groetjes, Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Dank jullie wel dat jullie me willen steunen en zo kan ik misschien ook nog van dienst zijn? Ik ben niet zo goed met eigen draadjes. Maar dit was dag 1, droog. Het begin is in ieder geval weer gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden