rip Queenie Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Goeiemorgen luitjes, Ik vreesde al de eerste te zijn. Moet ik nog koffie, thee, chocomel, sapjes ed klaarzetten ook! Sorry, jullie zullen jezelf hier en daar wat moeten behelpen. Kijk maar eens in de kastjes wat er is. Ik neem zelf een dieetreep mee naar m'n werk. Verder ben ik een kop instant cappuccino aan het drinken. Lekker snel klaar! Allée, op naar een nieuwe werkdag. Tot later, Queenie
rip Queenie Geplaatst 12 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Sorry Hanneke........................ Zal eens kijken hoe ik dit draadje weg moet toveren.
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Hanneke had wel koffie klaar daarom is iedereen daar naar toe gegaan natuurlijk:D
Diesel Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 ach "little" Queenie heeft wel meer de "pech" om net iets later dan iemand anders te openen ;-) hierbij wel (juist) daarom een hartelijke ochtend groet hoor :-) ach hierbij dan maar: ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden