kunsie Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goeiemorgen lieve Kunsie en alle andere dierbare frummers, Goh, wat ben JIJ vroeg zeg! Goed hoor, dat je zo voor ons zorgt. Dan zorg ik gelijk voor de lunch. Ik heb zojuist een oerspelt broodmix in de broodbakmachine gekieperd zodat we de gezonde lijn van Kunsie door kunnen zetten naar de middag.. Mmmmmm, lekker, verse eitjes en mmm, echte boter, heerlijk! Een gezegende, fijne zondag aan allen, Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Sorry RQ, Ik heb mijn bericht net verwijderd omdat er nog niemand was ingelogd. Kan hier niet uitleggen waarom. Te ingewikkeld. Ik hoop dat iemand een nieuwe dagdraad maakt, want ik had de datum ook vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden