alexx Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Ik zou graag willen weten hoelang het duurt voordat j een internetbehandeling krijgt, staat daar een tijd voor. Ik heb me ongeveer 2 weken geleden aangemeld. groetjes Alexandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nena Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Ik had me vorige week maandag aangemeld en keek iedere dag even of er plek was en kon donderdag al inschrijven. Dus je moet gewoon iedere dag even kijkenSucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexx Geplaatst 2 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 als ik een bericht krijg moet ik dan direct reargeren? ik bedoel dezelfde dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexx Geplaatst 2 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 nog bedankt hoor voor ja antwoord groetjes alexandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nena Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 je moet binnen 3 dagen reageren.Maar kijk nou zelf ook even iedere dag of je je kunt aanmelden, want zo is het mij gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexx Geplaatst 2 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 ok bedankt Nena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden