Spring naar bijdragen

Vriendin 32, vriend 52 drinkt soms 40 biertjes per avond


Mart

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik maak me zorgen over mijn vriend. Soms drinkt hij 40 of meer biertjes per avond, door de weeks zie ik hem niets drinken of minder dan bovengenoemde. Ik vraag me af of hij alcohol probleem heeft? Toen ik hem had ontmoet (8 maanden geleden) dronk hij meer. Maar nu alleen maar op die ene vaste doordeweekse dag, maar dan gelijk veel.

grt
Mira

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Mart, iemand kan allerlei tekens afgeven naar de buitenwacht die erop lijken een verslaafde te zijn, maar

iemand is alcoholverslaafd als hij zelf erkent machteloos te staan tegenover drank en hulp nodig heeft..

Op dat moment gaan er deuren open die voorheen voor de alcoholist gesloten bleven ontstaan uit angst afscheid te moeten nemen van wat zich ontpopt heeft als grote "vriend" maar eigenlijk zijn grootste "vijand" blijkt te zijn..

Iemand die te veel drinkt en dat niet onder ogen wil zien blijft onder allerlei valse voorwenselen verder drinken en om zijn drinken te rechtvaardigen geeft hij/zij over het algemeen zijn omgeving de schuld van zijn drinkgedrag..

Hoe ik dat weet!!!

Ik ben zelf door die hel gegaan totdat ik stopte met drinken..

GroetRudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...