ziba Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 hello iederen ik ben zolang niet meer op forum geweest het gaat heel goed met mij ik ben sinds meer dan een jaar gestopt met drinken en het bevalt me zo goed .het is niet makelijk geweest vooral de eerste dagen ,trek was heel erg en angst om echte leven onder ogen te zien maar ik heb het overleeft voor stoppen met drinken had ik altijd ruzie met mijn man hij ging bijna met mijn kind bij mij weg .wij zijn bij terapauten geweest instanties refusal geslikt campral geslikt niks hielp tot ik hier opforum las over boek( help ik verzuip )daar stond over aa ik heb hulplijn gebeld en zelfde dag naar aa gegaan en dat was laaste druppel alcohol dat ik gehad heb . ik weet niet hoe het werkt maar het werkt jij kan natuurlijk je programa bij het hulpverlening hebben en daarnaast naar aa gaan dat heb ik ook gedaan .ik ben in 1 jaar hele andere leven gekregen ik werk ik studeer weer en mijn huwelijk is weer gered .en ik ben weer gelukig .en dat gun ik iederen die ook een alcohol probleem heeft leven met alcoholproblem is niet makelijk ik ontken niet dat leven soms niet makkelijk is maar zonder alcohol is echt veel en veel mooier ik wens jullie allemaal heelveel sucses en een fijne avond groetjes ziba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 Gefeliciteerd Ziban... way to go .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katz Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Ik vind het heel erg goed van je!daar kan ik alleen maar bewondering voor hebbenik heb wat dat betreft nog wel even te gaan!je leeft maar 1x toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden