jolandaatje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hallo met jolandaIk heb refusal al twee maanden de moeheid gaat wel overff doorzetten de bijwerking bij je zijn niks vergeleken met mijnbijwerking tijdens het gebruik van refusal duizelingen,maag en darnklachtengeen pijntje maar echte krampen niet naar het toilet kunnen gaan moeheidrare spiertrekkingen nou dit was het zo'n beetje nu ik weet dat het aan de refusallag was ik er eerder meegestopt dit wil ik niet meer meemaken hoor morgenterug voor een ander middel of de refusal minderen in sterkte want ik wil weleen stokje achter de deur hebben dus blijf gewoon gebruiken die moeheid gaatecht wel over is niks vergeleken met mijn bijwerkingen waar ik twee maandenmee heb gelopenwat ik nog wil zeggen is heb geduld met alles je lichaam is nog steeds ziek en zaldat na vijf maanden nog zijn meestal duurt het een jaar totdat je lichaam weer de oudeis yep hebben we zelf veroorzaakt toch?groetjes jolandaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 O K Jolandaatje, Bedankt voor je berichtje, 'tja geduld is een schone zaak. Eerst jezelf jaren verpesten en dan in een paar weken fit zijn. Kan ook niet. Maar ik ga wel door! Groetjes, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden