Zeeuw Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Geplaatst 31 juli 2008 Nou Sandman, Als ik je verhaal zo lees dan is mijn grootste motivatie ,er voor zorgen dat ik daar voor gespaard mag blijven.
Jany Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Is al een ouder bericht maar wil toch graag hier antwoord op geven.Ik heb anderhalf jaar flink gedronken,ben toen ook hulp gaan zoeken maar liet mijn huisarts in de waan dat ik alleen in de avond een slaapmutsje dronk en kreeg een slaapmiddelDe reden waarom ik wilde stoppen was echt als eerste mijn gezin ,mijn gezondheid Mijn moeder heeft 20 jaar gedronken en moest stoppen omdat ze levercirrose kreeg,en ik had nooit begrepen waarom ze de fles boven ons verkoos ,nu snap ik het maar al tegoed.Juist doordat ik opgegroeid ben in een ziek gezin,wil ik dit mijn gezin besparen en wil niet dood gaan als ik zestig ben ,maar wist echt niet dat de drang zo groot kon zijn
Flocko Geplaatst 25 april 2009 Rapport Geplaatst 25 april 2009 Mijn motivatie!!!- mijn gezondheid- mijn sociale leven- mijn werk- mijn leven- Niet meer in schaamte leven, of gordijnen dicht en doen alsof ik er niet ben. - Niet meer bang zijn dat iemand spontaan langskomt als ik net met een dranksessie bezig ben.- Gewoon geen angst meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden