Spring naar bijdragen

Dam tot Dam wandeltocht

tasseke

Aanbevolen berichten

Spontaan is het idee boven komen borrelen om te inventariseren of er interesse bestaat voor een wandeltocht.

19 september aanstaande vindt de dam tot dam wandeltocht plaats, dit is een grote happening van amsterdam tot zaandam!

">http://www.damtotdamwandeltocht.nl/

misschien is het een leuk idee om gezamelijk deze tocht te ondernemen!
er zijn drie afstanden, namelijk 9, 17 en 25 kilometer!

als je wilt meedoen geef dan ook tegelijkertijd de voorkeur aan voor de afstand, waarbij uiteraard geldt; de meeste stemmen tellen!

ok, niet allemaal voor de 25 gaan want dat trekt tassie niet :D

aanpassing;
rolstoelers en andere karren zijn natuurlijk ook welkom! het gaat uiteraard voor de gezelligheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,

Google wil helemaal niets meer weten van de link die je geplaatst hebt :$
Zou je misschien even kunnen posten hoe laat en waar we naar toe moeten om mee te kunnen doen?

Ik moet helemaal uit Almelooooo koomn, dus het moet wel haalbaar zijn.

Groet
Cactus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Ok dan sta ik met de visite met allemaal gekleurde paraplus voor de deur :) Mijn huisje herken je aan het bordje voor massages aan de pui, dat valt altijd erg p[ bij wandelaars en hardlopers van de Dam tot Dam loop.....
Dat is een oud bordje, dus hangt helaas alleen maar voor de sier...
Ik zal ook nog wel mn huisnummer doorgeven aan mensen die meedoen.

Hoe herken ik jullie dan tijdens het wandelen ? Ik neem aan dat jullie niet met gekleurde paraplu gaan wandelen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dar,

het lijkt mij handig als we afspreken bij een cafe of zoiets( ok, hotel of coffeeshop mag ook), dat is klein en overzichtelijk!

ik had de tijden nog niet ees gezien! maar inderdaad een uur of tien is een mooie tijd om af te spreken

Woman,
Volgens mij loopt de route op zaterdag helemaal niet langs jouw huis, alleen op Zondag!!
maar dat weet jij beter want als het goed is had jij bericht van de gemeente gehad!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zat juist te denken dat het station een mierenhoop is, dan loop je elkaar duidelijk mis!

als je even doorloopt, zit cafe de Ster op de martelaarsgracht, dat is nog geen vijf minuten lopen vanaf het station. daar is het natuurlijk ook wel druk maar daar kunnen we elkaar niet mis lopen.

oeps, hier komt mijn drankverleden naar boven :D maar deze tent is tenminste 's ochtends al open en schenkt koffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

het is een nette tent hoor :D
maar de fietsenstalling is ook goed, alleen dan geen bloemen meenemen, volgens mij loopt iedereen met bloemen op die dag!

maar inderdaad even de mobieltjes meenemen en van te voren even melden wat we aanhebben, anders maak ik wel een spandoek "HIER BEN IK!!"

**
met een BIG GRIN eronder!!! het begint ondertussen op mijn handelsmerk te lijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, ik heb bericht gehad :) Of ik het gezellig wil maken met lampionnen en muziek enzo :)

Woman,

Volgens mij loopt de route op zaterdag helemaal niet langs jouw huis, alleen op Zondag!!

maar dat weet jij beter want als het goed is had jij bericht van de gemeente gehad!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Het is wel verwarrend hoor.
Zaterdag overdag is er een wandeltocht maar savonds ook.
En het zou wel eens kunnen dat de wandeltocht van zaterdag overdag niet langs mijn huis komt. Het is niet duidelijk in het boekje. Ik zal het eens in de buurt vragen hier of ze wat weten.
Mijn straat is Zuiddijk in Zaandam. Mogen jullie best weten want het is een heeeeeeeeeeeeele lange straat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...