Hilde Geplaatst 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst 21 september 2009 Vandaag begint mijn 1e doelendag...... Ik heb als doel gesteld, 5 glazen wijn per week, alleen in het weekend. Gaat vandaag dus in en mag dus niet drinken. Ik heb de afgelopen week al een stuk minder gedronken ook op de moeilijke momenten. Als dit doel het niet gaat worden zal het volledige drooglegging worden. Wil graag een beetje steun en support van jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 22 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2009 het is mij gelukt, gisteren niet gedronken en vandaag gaat dag 2 in. heb in mijn hoofd al een planning om te voorkomen dat er in mijn dagritme problemen kunnen ontstaan. Gisteren ging eigenlijk best makkelijk. Alles wat ik ondertussen heb gelezen helpt ook mee. ik weet eigenlijk nog niet zo goed via welke catogorie in deze site ik het best om support of steun kan vragen, reacties?Groetjes,Hilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 22 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2009 Ok ga ik naar de dagdraad!En alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden