homeros Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi List,Mijn eerste berichtje hier dus even korte intro,ben een man van 44 die heel wat jaren te veel gedronken heeft.Na talloze beloftes aan mezelf om te minderen (wat maar steeds kort lukte) in oktober vorig jaar besloten om maar helemaal te stoppen wat me (na de eerste weken wat aanloop verschijnselen) prima afgaat.Ik heb gelukkig (zoals diverse postings op dit forum) totaal geen behoefte en/of hulpmiddelen nodig.Er is echter 1 ding wat erg is veranderd, en ik kan daar verder niets zinnigs over vinden (heb ook al eens een hulplijn gebeld maar daar was ik niet echt van onder de indruk)Het is namelijk nu zo dat de zin sex vele malen minder is, zijn er meerdere forumleden die hetzelfde hebben, of liever hadden ?grt.H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Rook je ook, want daarvan is in elk geval bewezen dat dat erg slecht is.Verder zou ik het daar met een huisarts of deskundige over hebben (sexuoloog?).Mogelijk kunnen er ook nog heel andere oorzaken voor zijn. Ik zou dat goed uitzoekenals ik jou was.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Raar, bij mij is het net andersom. Drinken betekend minder zin (lees geen) in sex, tenzij the day after, dan ben ik niet te houden. Nuchter is altijd zin in sex (of toch bijna ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Ik dacht altijd dat de zin er wel was (ontremming) maar dat je vervolgens niets kunt ehh presteren zeg maar....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden