Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedenavond allemaal, 

Terug van weggeweest,  zijn er nog wel eens mensen hier? Ik kom graag met jullie in contact.

Vandaag exact 2 weken geleden heb ik m'n tot nu toe laatste joint gerookt, had gehoopt dat het inmiddels wat makkelijker zou worden maar vind het nog steeds erg moeilijk. Kan mezelf maar moeilijk een houding geven en zit me op dit moment behoorlijk op te naaien blijf wel eigenwijs op de bank zitten maar begin ondertussen wel de moed te verliezen. 

Denk bij mezelf als het zo moet waarom doe ik het dan kon tot voor kort gewoon (normaal) funtioneren heb een goeie baan maar sinds ik niet meer blow komt er niks meer van terecht werk niet meer (ziektewet) en voel me constant nutteloos geen zin om ook maar iets te ondernemen.

Brengt me to nu toe helemaal niks, kan me op dit moment maar 1 negatief ding van het blowen bedenken dat is dat ik me er wel voor schaam maar dat is ook echt enige negatieve wat ik op dit moment kan bedenken.

bewerkt door Lange
Geplaatst

Ben een er een paar dagen niet geweest omdat ik dacht dat er niemand online was maar ben nog steeds onderweg en zoek ook nog steeds een stopmaatje,  ik kan het tot nu toe redelijk volhouden, maar hoop nog steeds een gelijkgestemde te vinden met wie ik hierover kan sparren 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...