Joost Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hallo,Ik gebruik nu 4 dagen Refusal en dat gaat prima, ik drink niet en heb weing zucht naar drank. De eerste twee dagen voelde ik me uper, fit enz.Maar de afgelopen 2 dagen word ik brak wakker, met onbestemde klachten. Herkenbaar voor iemand? En hoe langt duurt dat?Joost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Kom op Joost. Je hebt je lijf een poos mishandeld met alcohol. Geef het de tijd. Over een goede week zal het beter gaan. Hoewel ik het eerste halfjaar heel moe ben geweest. Daarna voelde ik me opeens beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Joost, ik gebruik niet refusal, maar antabuse, en had dat ook wat jij ervaart. Werd ook suf en moe wakker. Voelde me energieloos en zo. Maar dat gaat na een dikke week over. Even geduld hebben man 't is wel de moeite waard van vol te houden hoor geloof me maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden