Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op mijn 13e begon ik met gokken. Ondertussen ben ik 52 jaar en gok ik al 39 jaar. In die tijd heb ik ongeveer 25.000 verloren. Opzich valt het mee als je het omrekent. Dat betekent namelijk ongeveer €650 per jaar. 

Wat ik vooral heel pijnlijk vind, is het verliezen en de teleurstelling dat je weer hebt gegokt. Ik heb altijd lang last van een gokverlies. Zeker als het bedragen van boven de €500 zijn. Ik kan verlies heel moeilijk relativeren en word er razend van. Weer heeft het gokken gewonnen en sta je met lege handen. Ik kook dan van binnen en zit vol frustratie. Je moet er zo hard voor werken en binnen twee uur kan je zo €500 kwijt zijn.

Gelukkig ben ik nooit in de financiële problemen gekomen door gokken. Ik kon altijd de hypotheek betalen en normaal eten. Maar vooral de frustratie en niet loskomen van de verslaving vind ik vreselijk. Ik weet dat onder elke verslaving een bepaalde pijn zit. Die moet aangepakt worden. Soms is die pijn te groot en kies je voor de verdoving(gokken). Ben vandaag en al een tijdje klaar met het gokken. De woede en frustratie wordt steeds groter. Vandaag verloor ik €670 en ik wilde bijna alles kapotslaan. Qua geld kan ik het makkelijk missen en heb voldoende op de bank. Maar weer verlies en het tellen van de dagen dat je clean bent. Ik word er zo moe van. Mezelf zou ik nooit verliezen in het gokken maar ik word er wel ontzettend moe van. Ik moest het even kwijt. 

Graag hoor ik jullie aanpak en herkennen jullie de situatie? Dus niet compleet jezelf verliezen maar je gokgedrag verafschuwen.

Gr, Barock!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...