OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Aangezien dit gedeelte van het forum nogal leeg is, zal ik ook een verhaal vertellen. Vroeger, toen ik klein was, kreeg mijn broer alle aandacht. Op dat moment geen probleem. Jaren later toen ik ging samen wonen, ben ik vreemd gegaan en betrapt en uit huis getrapt. Logisch. Relaties daarna, begon ik dating apps te installeren op me telefoon. Niet voor de sex, maar voor de aandacht. Vorig jaar heb ik afgesproken dat ik dat nooit meer zou doen, maar wat deed ik, ik installeerde een app en werd betrapt. Bam relatie over. Hierna naar diverse SLA meetings geweest, deze onderwerpen waren behoorlijk pittig, te pittig.
Kleinevos84 Geplaatst gisteren om 01:21 Rapport Geplaatst gisteren om 01:21 2 uur geleden zei OpperVaagheid: Aangezien dit gedeelte van het forum nogal leeg is, zal ik ook een verhaal vertellen. Vroeger, toen ik klein was, kreeg mijn broer alle aandacht. Op dat moment geen probleem. Jaren later toen ik ging samen wonen, ben ik vreemd gegaan en betrapt en uit huis getrapt. Logisch. Relaties daarna, begon ik dating apps te installeren op me telefoon. Niet voor de sex, maar voor de aandacht. Vorig jaar heb ik afgesproken dat ik dat nooit meer zou doen, maar wat deed ik, ik installeerde een app en werd betrapt. Bam relatie over. Hierna naar diverse SLA meetings geweest, deze onderwerpen waren behoorlijk pittig, te pittig. Hier herken ik helaas heel veel in ..eigenlijk precies hoe je het beschrijft heb ik ook jaren gedaan/ zo geleefd , alleen is mijn man nooit bij mij weggegaan, ik uiteindelijk wel bij hem eind 2019, (lang , complex verhaal, relatie werdt zeer toxic, van beide kanten) om na 8 maanden toch weer terug te gaan. Ik ben zelf 2 keer naar AA meeting geweest maar nooit naar de SLA meetings, misschien toch een grotere drempel, als ik dan hoor dat het behoorlijk pittig was kijk ik er ook niet echt naar uit😅 heb je er wel iets aan gehad?
OpperVaagheid Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden 8 uur geleden zei Kleinevos84: Hier herken ik helaas heel veel in ..eigenlijk precies hoe je het beschrijft heb ik ook jaren gedaan/ zo geleefd , alleen is mijn man nooit bij mij weggegaan, ik uiteindelijk wel bij hem eind 2019, (lang , complex verhaal, relatie werdt zeer toxic, van beide kanten) om na 8 maanden toch weer terug te gaan. Ik ben zelf 2 keer naar AA meeting geweest maar nooit naar de SLA meetings, misschien toch een grotere drempel, als ik dan hoor dat het behoorlijk pittig was kijk ik er ook niet echt naar uit😅 heb je er wel iets aan gehad? Eigenlijk meer angst om naar de verhalen te luisteren. Daar zitten hele pittige verhalen tussen.
Kleinevos84 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 49 minuten geleden zei OpperVaagheid: Eigenlijk meer angst om naar de verhalen te luisteren. Daar zitten hele pittige verhalen tussen. Ja dat begrijk ik wel dat vond ik ook al wel bij de AA, maar kan me wel wat indenken dat het op dat gebied nog heftiger kan zijn en in combinatie met andere verslavingen helemaal, Ik liep er vorig jaar dat ik een behandeling deed bij trubendorffer ook tegenaan dat ik het zwaar vond in de groeps gesprekken te luisteren en het leed te zien van mensen die nog veel dieper zaten dan ik op dat moment maar ook heel confronterend dat ook ik daar kan belanden. Ik heb tot nu toe niet veel voldoening uit dat soort dingen gehaald, ook niet in het praten met de psycholoog. Nou hielp het misschien ook niet dat hij pas begin 20 was en na 6 weken met een burnout thuis kwam te zitten, het was een hele aardige jongen maar het was het eigen risico zeker niet waard 😅
Kleinevos84 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei OpperVaagheid: Eigenlijk meer angst om naar de verhalen te luisteren. Daar zitten hele pittige verhalen tussen. Ik ben trouwens op dat gebied van datingaps/contacten etc al ongeveer 1,5 jaar gestopt daar zit ook een dieper verhaal achter en het feit dat ik de apps ook niet meer kan downloaden omdat er een toezicht op mijn telefoon zit, maar ik ben mezelf toen ook wel weer helemaal in drank kwijtgeraakt. en jij hoe gaat het nu met jou? Heb je ook geen nieuwe relatie gekregen daarna? 19 uur geleden bewerkt door Kleinevos84
OpperVaagheid Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 4 uur geleden zei Kleinevos84: Ja dat begrijk ik wel dat vond ik ook al wel bij de AA, maar kan me wel wat indenken dat het op dat gebied nog heftiger kan zijn en in combinatie met andere verslavingen helemaal, Ik liep er vorig jaar dat ik een behandeling deed bij trubendorffer ook tegenaan dat ik het zwaar vond in de groeps gesprekken te luisteren en het leed te zien van mensen die nog veel dieper zaten dan ik op dat moment maar ook heel confronterend dat ook ik daar kan belanden. Ik heb tot nu toe niet veel voldoening uit dat soort dingen gehaald, ook niet in het praten met de psycholoog. Nou hielp het misschien ook niet dat hij pas begin 20 was en na 6 weken met een burnout thuis kwam te zitten, het was een hele aardige jongen maar het was het eigen risico zeker niet waard 😅 Waar heb je gezeten? Ik zat vorig jaar ooko via hen in Limburg.  3 uur geleden zei Kleinevos84: Ik ben trouwens op dat gebied van datingaps/contacten etc al ongeveer 1,5 jaar gestopt daar zit ook een dieper verhaal achter en het feit dat ik de apps ook niet meer kan downloaden omdat er een toezicht op mijn telefoon zit, maar ik ben mezelf toen ook wel weer helemaal in drank kwijtgeraakt. en jij hoe gaat het nu met jou? Heb je ook geen nieuwe relatie gekregen daarna? Woon nog samen, maar na al dat gekloot, kun je dat geen relatie noemen.
Kleinevos84 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 31 minuten geleden zei OpperVaagheid: Waar heb je gezeten? Ik zat vorig jaar ooko via hen in Limburg.  Woon nog samen, maar na al dat gekloot, kun je dat geen relatie noemen. Ik zat in Amsterdam, woon daar zelf niet maar in mijn woonplaats was er geen 1 dus dat was de dichtsbijzijnde. dat is wel herkenbaar, kan erg lastig om het verleden echt achter je te laten. Â
OpperVaagheid Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 22 minuten geleden zei Kleinevos84: Ik zat in Amsterdam, woon daar zelf niet maar in mijn woonplaats was er geen 1 dus dat was de dichtsbijzijnde. dat is wel herkenbaar, kan erg lastig om het verleden echt achter je te laten.  Ik woon ook niet in Limburg En idd, ze is een buitenlandse zonder uitkering enzo dus huis zoeken gaat lang duren... plus een kind Dus moeilijke zut ^^
Kleinevos84 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 26 minuten geleden zei OpperVaagheid: Ik woon ook niet in Limburg En idd, ze is een buitenlandse zonder uitkering enzo dus huis zoeken gaat lang duren... plus een kind Dus moeilijke zut Je komt ook niet zo over in taalgebruik 🤪😂 maar dat "zut" gebruiken ze dat niet in twente? En dat maakt het er zekr niet makkelijker op 😅
OpperVaagheid Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 27 minuten geleden zei Kleinevos84: Je komt ook niet zo over in taalgebruik 🤪😂 maar dat "zut" gebruiken ze dat niet in twente? En dat maakt het er zekr niet makkelijker op 😅 Haha geen idee, ik gebruik het wel vaker. Geen Twente in ieder geval 13 uur geleden bewerkt door OpperVaagheid
Kleinevos84 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 uur geleden zei OpperVaagheid: Haha geen idee, ik gebruik het wel vaker. Geen Twente in ieder geval Haha ik heb dit hele forum nog niet helemaal door .. ik vind het soms wel wat verwarrend/onduidelijk, zal vast aan mij liggen. Ik hoop dat ik mijn weg nog een beetje vind, ik ben meer gewoon van het appen / bellen, zou je vast niet zeggen met hoeveel ik tot nu toe typ 😂 krijg er lamme vingers van
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden