Sophie1987 Geplaatst 19 mei Rapport Share Geplaatst 19 mei (bewerkt) Sorry. Ik zie dat ik dit in het verkeerde forum heb geplaatst Hallo, Ik ben een partner van een verslaafde in herstel. Mijn partner is opgenomen geweest en inmiddels nu bijna drie weken terug. Vanaf het moment dat hij terug is komen er veel emoties los. Verdriet en angst. Er is zo ontzettend veel gebeurd. Soms vraag ik mij af of wij hier wel uit kunnen komen. Zowel in ons huwelijk als gezin (we hebben twee kinderen) Het zou fijn zijn om eens met een andere partner te kunnen praten. Want praten hierover met familie en vrienden is toch wel heel erg lastig.. Ik hoop dat Ik iemand hier kan vinden! Groet, Sophie 19 mei bewerkt door Sophie1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Hi Sophie, heb je al eens contact gezocht met Al-Anon? Zij zijn er speciaal voor naasten van iemand die verslaafd is. http://www.al-anon.nl Daar zul je heel veel herkenning vinden. Sterkte, het is niet makkelijk en kan alles op scherp zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sleepless Geplaatst 9 september Rapport Share Geplaatst 9 september Mocht je nog iemand zoeken (beetje laat maar beter laat dan nooit) Ik zou graag met je in contact komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden