irunalone Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 het volgende IS wrsl niet onzinnig maar zo voelt het wel zeker! Vandaag meerdere complimentjes over hoe goed ik erbij loop: colbert, lang shirt. legging, beenwarmers, hooggehakte laarzen. Ik voel mij een dwaas in andermans kleren, een dweil die alleen maar drinken wil. Het VOELT allemaal zo ONZINNIG! WAAR DOE IK HET VOOR? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ira, Ik begrijp je niet ! Je krijgt complimenten ... dat is mooi en daar ga je toch van groeien en het stimuleert je toch op allerlei manieren. Het kan nooit alleen over je kleding gaan je straalt vast iets meer uit! Waarom doet dit je geen goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 14 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 hai Rose, ik begrijp wat je zegt, natuurlijk gaat het over meer dan alleen de kleding. ik heb enkele jaren in de psychiatrie gewerkt en daar een heel vertekend beeld van alcoholisme gekregen: het ging elke dag om mensen die zo zwaar waren afgezakt op elk denkbaar niveau dat het ze geen donder meer kon schelen. Zwaar beschonken, stinkend naar weken zweet, zittend in de eigen urine en liggend op matrassen die zwart waren van het vuil. mensonterend en doodziek. dat was voor mij alcoholisme. En nu ben ikzelf alcoholist...met colbert, truitje, legging en hoge hakken. Het voelt of ik mijn omgeving voor de gek houd, snap je een beetje waar ik heen wil? Ik heb wel mijn beeld van alcoholisme beter afgestemd sinds ik op dit forum ben: het gaat hier niet om patienten, het gaat hier over mensen. Vaders, moeders, opa's en oma's. Opgeleiden, werkenden en therapiegangers. Mensen die verder willen met hun leven. Das heel anders dan mijn eerdere beeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 irunalone, Natuurlijk weet je waarvoor je je leuk kleed. Je bent trots op jezelf en draagt dat uit. Dat je het gevoel daarbij niet hebt kan diverse oorzaken hebben, b.v. je verkeerd in een licht depressieve fase of je bent nog niet helemaal gewend aan de nieuwe irunalone zonder nagenoeg alcohol. En het beeld van een alcoholist kan je vaak niet zien aan de buitenkant. Dat ik bij mijn arts kwam en hem mijn alcoholprobleem voorlag geloofde hij mij niet. "U ziet er niet uit als een alcoholieker" waren zijn woorden! Bij vele ziekten ziet men het ook niet aan de buitenkant, ik zeg weleens gekscherend had ik maar een gebroken poot dan kunnen ze zien wat ik mankeer. Blijf je goed verzorgen Irunalone, zowel je uiterlijk als je innerlijk. De complimenten die je krijgt geven je kracht en zelfvertrouwen voor de toekomst en zullen je in staat stellen de hobbels van je levensweg te effenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 14 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 bedankt romualdus, voor je prachtige woorden. Ik zal mijzelf blijven proberen te verzorgen en complimenten ter harte nemen. Ik ben wie ik ben.. een nette alcoholist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik ben welliswaar een "echte man" maar óók in mijn drankperiode heb ik mijzelf "nooit" verwaarloosd ! Ik liep er altijd keurig verzorgt bij. (geknipt en geschoren ), schone/nette kleren en het huis kraakhelder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 bedankt BB, voor je inbreng. ik leer ook steeds meer dat het echt in alle lagen van de bevolking voorkomt, dat je niet per definitie dakloos en vuil moet zijn. Ik denk dat ik wat dat aangaat altijd bevooroordeeld ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden