Spring naar bijdragen

eenmaal gokker ,altijd gokker


antonb70

Aanbevolen berichten

Ik ben Anton,al jaren sluimert gokken bij mij,online gokken Black Jack,kan er een tijd van afblijven maar af en toe kriebelt het bij mij en dan wil ik weer,probeer het dan weer voorzichtig en leg mij allerlei beperkingen op die je op de site in kan stellen,zodat ik niet teveel kan verliezen.Heb in het verleden grote bedragen verloren en ben er voor in therapie geweest maar niks houd mij tegen dat ik soms de gok kriebels krijg.Probeer er achter te komen wanneer ik het meest  gevoelig ben,ben er wel achter dat ik uiterst gevoelig ben als ik geld nodig heb.

De laatste keer speelde dat niet zo maar kwam ik "toevallig"in aanraking met een gok site ,en toch weer een kansje wagen en had geluk verdubbelde mijn inleg van 25 euro,en kreeg het gelijk uitbetaald,maar had beperkingen op gelegd en was door mijn maandelijkse speeltijd heen,weekje later mij ingeschreven bij een andere site ,alleen deze site gaf mij veel problemen ,heb 45 euro in mijn account gedaan maar kon maar even spelen en werd toen geblokkeerd,wordt dan boos op de site,wel mijn geld aannemen maar mij niet te gelegenheid geven om het te gebruiken,terwijl het bij die andere site zo gemakkelijk ging

Over het algemeen gok ik veel minder en met minder geld dan ik deed maar het blijft toch in mijn systeem,omdat ik altijd iets heb,dat ik kan winnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Antonb70,

Ik merk ook dat het in mijn systeem blijft. Ik voel nog regelmatig de drang en ook het idee dat ik een keer een flinke klapper zal maken en dan kan stoppen.

Heb je al met iemand over je gokgedrag gepraat en ook beperkingen ingesteld? Je kunt beter op tijd stoppen en er iets mee doen dan dat je strats al je geld er doorheen hebt gejast en ook nog schulden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...