Spring naar bijdragen

Gok verslaving


Michaeltje123

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Michael ik kon mij altijd goed inhouden en hield het bij het voetbal wedden soms 50 euro in de maand soms een maandje niks tot dat ik online spelletjes ging spelen zoals crazytime , funky time , Monopoly roulette heb mij voor alle sites ingeschreven waar je je voor kan inschrijven vooral om de bonussen te innen dat rondspelen ging vaak mis uiteraard maar toch op elke site weer de bonus aanklikken ik heb inmiddels +- 7500 euro vergokt en ben eigenlijk een beginnende verslaafde ik heb mij inmiddels ook aangemeld bij cruks maar ik weet dat je op de buitenlandse accounts gewoon op je account geld kan storten voel op dit moment geen neiging om geld te storten anders kan ik mij rekeningen niet meer betalen zou ik nog net aan kunnen nu maar ik ben wel bang dat dit in de komende weken gaat gebeuren heeft iemand tips voor mij om mijzelf in de hand te houden wat betreft de buitenlandse sites anders dan zelfsuitsluitint aanvragen op de gokwebsite zelf dit heb ik al gedaan maar een nieuw account aanmaken is zo gebeurd op veel buitenlandse gok websites ik ga vandaag de dokter bellen voor een afspraak en een verwijzing om eerst met iemand te praten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hoi Michael,

 

Het beste wat je denk ik kan doen is je geld bij iemand in beheer geven zodat je niet meer in de gelegenheid bent om te gokken. Ik heb zelf budgetbeheer. Daarnaast heb ik mijn kaartlezer bij mijn moeder liggen en heb ik ook geen mobiel bankieren app meer.

 

Cruks is inderdaad niet 100% waterdicht. Geen toegang tot grote bedragen geld lijkt helaas de enige echte oplossing. Waar woon je ergens? In mijn gemeente is budgetbeheer gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...