Maes Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Vandaag ben ik met een zelfhulp programma gestart en wil me hier even voorstellen. Ik ben Maes, 35 en al meer dan 15 jaar lang verslaafd aan wiet. Na een periode van heftig drank en wiet gebruik, diverse opnames in de kliniek en verschillende vormen van hulpgroepen en individuele hulp, gaat het de laatste jaren steeds beter met me. Ik ben weer gaan studeren, werken en er is veel in m’n leven veranderd. Geen gebruikers vrienden meer, ritme en ben me weer een actieve deelnemer van de maatschappij gaan voelen. Dit alles heeft mij gebracht dat ik veel minder gebruik, maar helemaal van m’n verslaving af ben ik nog niet. Regelmatig gebruik ik weken lang niets na weer een nieuwe stoppoging, dan weer een paar keer per week om vervolgens weer elke dag te gebruiken en dan weer opnieuw stoppen. Het is op deze manier niet te doen en wens dan ook helemaal te stoppen met drank en wiet. Ik wil weer leven! Tijdens de jaren waarin ik professionele hulp kreeg heb ik veel geleerd en weet veel toe te passen, maar een maatje die in het zelfde schuitje zit ontbreekt. Ik hoop hier mensen te vinden die gelijk gestemd zijn en net als mij op zoek zijn naar een maatje om dit mee te delen. Wil je net als mij stoppen en dit samen delen? Stuur dan gerust een berichtje en wie weet hebben wij wel een klik om maatjes te worden. Vandaag zal mijn eerste nuchtere dag van de week zijn, de mogelijkheid op een nuchter leven start nu! %s om %s bewerkt door Maes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden