Spring naar bijdragen

nieuw

kiki

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik heb me al een tijdje geleden aangemeld maar mijn vingers gleden niet over de toetsen om een berichtje te typen.Ik had(en heb)soms schrik dat lezen over alcohol alleen maar mijn gedachten naar drank brengt!!
Ik ben juist drie weken geleden gestopt.Mijn gezondheid laat veel te wensen over:$.a.gestoorde lever,acute maag- en slokdarmontsteking,hartritmestoornis, veel te veel cholesterol en vetten in mijn bloed en OVERGEWICHT (wat de doorslag gegeven heeft nog eens proberen te stoppen).En dan zwijg ik over de familiale ellende!!
Nu ik me lichamelijk iets beter voel zit de schrik erin om te herbeginnen,ik heb de indruk dat er een duiveltje in me zit en dat die me er regelmatig aan herinnerd!!! Te dikwijls om goed te zijn,en al die reklame(tv enz..)alkohol is overal aanwezig...en ik weet dat één glaasje fataal kan zijn!!!

groetjes en sterkte allemaal

kiki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi kiki

Dat zijn een hoop klachten hoor die je opnoemt, het drank duiveltje in jou is niet vies van geintjes
met je gezondheid, die krijgen we hier wel aan de ketting dus welkom aan boord.
fijn voor je dat het al zo goed gaat met niet drinken, we zijn er voor je.

Hoi hoi Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kiki,
Welkom op het forum. Klinkt inderdaat niet goed die lichamelijke problemen. Ik weet niet of je bij een arts bent geweest voor deze problemen, zou het je wel aanraden en hem dan ook vertellen dat je gaat stoppen c.q. gestopt bent. Zeker wat betreft die hartritmestoornissen en dan in een keer stoppen kan slecht zijn.
Je hebt het al drie weken volgehouden, dat is al een grote stap in de goede richting. Voor de rest zullen we je steunen zo goed we kunnen.
sterte en groeten wil 133

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kiki,

Je bent twee dagen weg en er zijn zes nieuwelingen, nou alsnog welkom van spuit 11. Aan de wijze woorden van mijn voorgangers heb ik niets toe te voegen. Ik vind ons een vrij hechte club, we hebben erg veel steun aan elkaar. Je kunt alles kwijt of niets. Lezen mag ook. Maar het helpt wel. Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allemaal hartelijk bedankt voor de deugddoende woorden,is echt fijn!!Ik besef ook dat ik maar één gezondheid heb en ik er zorg moet voor dragen...Natuurlijk zijn al die klachten niet een rechtstreeks verband met de alkohol,maar het heeft zeker geen deugd gedaan!!Ik heb hier gelezen over campral(of zoiets)zou dat nog zin hebben na "al" drie weken gestopt te hebben???
Mijn lever is aanzienlijk vergroot en ik heb een steatose(zeg ik dat juist??)nl vervetting van de lever...hersteld zich dat??dat is een rechtstreeks resultaat van dat drankduiveltje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...