Usha Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Goedemiddag allemaal! Ik ben Usha, 42 jaar, samenwonend en toe aan een nieuwe start wat betrefd mijn drankmisbruik. Hoogste tijd om het aan te pakken voor mij! Hoop hier te kunnen leren , te delen en een extra steun te vinden om dit drankprobleem aan te pakken. vr. groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Beste Usha,Welkom op het forum!Heb je je ook ingeschreven voor de internetbehandeling van Tactus? Ik ben daar net mee begonnen en ik denk dat het me goed gaat doen. De meesten hier denken er zo over. Ik ben zelf nog heel hard aan het worstelen, en veel goede raad heb ik nog niet voor je, maar veel anderen hier doen het echt prima!Succes ermee!Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hoi,Je bent aan het juiste address. Ik hoop dat je hier een warm bad vind van begrip en dat we samen ons gevecht kunnen winnen.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Dank jullie Ja ben deze week begonnen met mn intake .. eindelijk, stond al erg lang ingeschreven en was al bang dat ze me vergeten waren. Zal jullie steun goed kunnen gebruiken op die 'fantastische' momenten dat ik weer met een rot smoes bezig ben om toch te gaan drinken... Mijn encyclopedie aan smoezen is aanzienlijk gegroeid met de jaren.Maar jij dus ook net begonnen Francesca.. leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hoi Usha,Welkom, ik ben hier ook nog niet zo lang, het feit dat je hier jezelf kunt zijn herkenning vind en niets hoeft op te houden, is voor mij al heel wat waard, worstel mee het is de moeite waard.Hoi Eefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Thanks moderator, had iets niet helemaal goed gedaan geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 ha, zou jij wel willen weten he.. grinnik (stond perongeluk mijn naam als handtekening en das nou ook weer niet nodig )Ja uhm.. geloof wel dat ik vastberaden ben... denk ik..pag. 134 staat deze Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hihi, Usha, en intussen snel de haartjes blond geverfd en lenzen aangeschaft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 grijnzzz ja mn profieltje klopte niet helemaal, voelde me toch ietwat te mannelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 maar weet je wat het is met al die wijze goede raad.... eigenlijk heb je die zelf allang in huis maar moet het je soms gewoon nog een keer voorgehouden worden.. zodat je niet luistert naar dat duveltje dat smoesjes loopt te verzinnen (althans zo werkt het bij mij)liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hoi Usha,Leuk dat je de ploeg komt versterken!Goed dat je de behandeling begonnen bent, de combinatie is erg goed!Succes,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tosca Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hallo Usha,Heel erg welkom op het forum. Ik hoop dat we je kunnen steunen als je dat nodig hebt, en jij ons.Fijn dat je al met de internetbehandeling kon beginnen. Heb je lang moeten wachten?Ik wens je heel veel succesTosca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hoi Usha!Fijn dat je er bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hai Usha,Heel erg van harte welkom en veel succces, maar dat gaat vast lukken samen!Liefs,Frisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Ha die Usha,welkom hier in ons midden!Goed dat je je probleem net als wij wilt aan-pakken hoor!Ik zeg niet dat het makkelijk is of dat ik alle wijsheid in pacht heb.Maarik leer hier veel en dat gun ik jou ook van harte net als ik dat Marieke gun.Ook nieuw namelijk!Lees mee,schrijf wat je wil en je zal zekers gesteund worden.Niemand kan het voor je doen maar ondersteuning,tips en adviezen is al heel belangrijk.Er zijn hier veel mensen die alveel verder zijn dan ik.Problemen los je namelijk niet 1,2,3 op.Maar je kan hier echt groeien hoor!Sterkte meid.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Dank jullie wel allemaal Begint bijna echt als dat warme bad te voelen waar Anjo het al over had... lekker hoor. Blij dat ik hier terecht ben gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Hoi Usha,Nou van mij krijg je dan de badparel voor in je warme bad. Van harte welkom dus bij de club. Hoor ook graag van jou hoe je bevindingen zijn.gr. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Dag Usha,Welkom op het forum! Zelf pas aangemeld sinds twee weken maar je kunt hier bijzonder veel delen.Ook voor marieke een warm welkom gewenst.liefs van Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden