erica Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Heb de computer maar weer es aan gedaan (ben ziek thuis) en dacht bij mezelf; "hoe zal het met iedereen gaan?"Zal me eerst kort voorstellen aan ieder die me nog niet kennen.Ben al vanaf mijn 17e verslaafd, eerst aan de heroine hierna afgekickt na 5 jaar en daarna pillen zoals valium,seresta en eigenlijk alles wat een roes geeft.Nou, om een lang verhaal kort te maken ben ik al die jaren aan het vechten tegen alle verslavingen die er maar bestaan. Zelfs koopverslaving!!!!!!!! Sinds 5 maand ben ik weer aan het werk en dit ging heel goed, dronk (de laatste tijd drink ik veel) maar ik merk dat ik na mijn werk zeer verlang naar ontspanning en dit kan ik alleen vinden door te drinken of te slikken (pillen).Nu zit ik ziek thuis omdat ik griep heb en toch ben ik nu weer in tweestrijd.Maar goed, ik zal proberen om weer regelmatig op het ditjes en datjes draad te reageren of zelf een discussie te openen.Zo nu eerst weer een beetje bijlezen.Ps: ik ben heel blij dat ik toch nog heel veel "oudgedienden"lees behalve iemand met wie ik best veel prive contact had (Lola, waar ben je????) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Dank je Femmy Na regen komt zonneschijn (s) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Hoi Erica,Leuk je weer te lezen, welkom terug!Ik ben zelf ook een tijdje afwezig geweest, maar merkte dat ik toch weer behoefte had aan het forum in een hernieuwde (voortgezette) stoppoging. Ik hoop dat het je goed gaat!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi Erica,Ik ben ook een tijdje weggeweest, maar het is gelukkig allemaal wel goedgegaan, ben volgende week 15 maanden Alcohol de Baas, vind het soms nog zo kort als je weet hoeveel moeite het gekost heeft. Maar ja, de laatste keer dat ik zeg 7 maanden maar weinig gedronken heb is in de zwangerschap (en mijn Dochter wordt al 10 dus........) het is nog altijd winst.Ik heb gisteren een overweging op het forum gezet over de verschillen die ik langzaam begon te merken, lees dat maar eens (zondag 21 januari).C U !!!!p.s. hoe is het met je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden