stijntje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Hallo allemaal,Ik ben stijntje 38 jaar. Na jaren van alcohol en drugs misbruik ben ik vorig jaar voor drie maanden opgenomen geweest in een kliniek. Dit is een hele zware periode geweest maar het was wel heeeeel erg nodig. Mijn leven ging volledig de verkeerde kant op en ik denk dat wanneer ik toen niet mezelf nog 1 keer een kans had gegeven, ik nu dit voorstelberichtje aan jullie niet had kunnen schrijven. Dankzij die opname en de zelfhulpgroep die ik een paar keer per week bezoek begint mijn leven weer 'normale' vormen aan te nemen. Volgende week ben ik negen maanden clean. Daar ben ik onwijs trots op en als ik eraan blijf werken zullen er nog vele maanden volgen.Ik kwam toevallig hier voorbij en ben aan het lezen geslagen. Het bevalt me wel wat ik hier lees dus heb ik besloten om te blijven.Allemaal heel veel sterkte bij jullie eigen gevecht..Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Stijntje, Van Harte welkom op dit forum, ik begrijp dat je al enige tijd mee gelezen hebt, dus nu aan jou schrijf rustig mee. Negen maanden is niet niets, enorm knap dat je al zo'n draai aan je nieuwe leven hebtkunnen geven. Je hebt al een lange, heftige weg afgelegd dus zul je mede forum gangers vast wel van enige ondersteuning kunnen voorzien. Maar bij ons zijn er ook weer die langer als jij droog staan, waar jij mogelijk de nodige ondersteuning van kunt krijgen. Tot wederschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Hoi stijntje,Ik heet je heel hartelijk welkom op dit forum en hoop ook snel je te kunnen begroeten op het dagdraadje! Proficiat met je nieuwe leven en je goede keuzes!! 9 maanden is al een hele stap, zeg!!knuffie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zorro Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Hoi stijntje suc6 ik hier ook nieuw, blij dat je hebt doorgezet zodat ik dit bericht alsnog kon lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden