Spring naar bijdragen

Wie is Hannibal


hannibal

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Hannibal, 27 jaar oud.
Ik ben gaan drinken toen mijn relatie ten einde kwam.
Het makkelijkste is dan om je verdriet weg te drinken. Ik heb hier een periode van bijna 1 1/2 jaar last van gehad. Voornamelijk had ik geen rem en zodra ik een biertje dronk werden er dat steeds meer. Intussen had ik weer een nieuwe relatie en ik dronk wel minder, maar ik dronk meer als zij aan het werk was. In het begin was dat allemaal prima, maar uiteindelijk werd ik aggressief, zowel mondeling als geweld.
Toen hebben me vrouw en ik besloten om hulp te zoeken voor mijn probleem. Uiteindelijk na een half jaar (waarin veel vervelende dingen zijn gebeurd) heb ik het medicijn refusal gekregen. Ik ben hier net 2 weken mee bezig en het gaat redelijk goed. Nadeel vind ik alleen dat het je trek niet weghaald.
Ik moet nu 8 maanden aan het medicijn zitten en dan 4 maanden op eigen kracht stoppen met drinken.

Ik hoop dat jullie iets meer weten van mij.

Gr. Hannibal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hannibal,

wat goed dat je al met refusal bent begonnen; dat is de medische kant.

wij vormen met elkaar een grote groep die je willen helpen met de mentale kant.

op de dagdraad van ditjes en datjes steunen we elkaar zoveel mogelijk. daaar ben je dus ook van harte welkom. we leren van elkaar, dus we zijn ook benieuwd wat we van jou en van je vriendin kunnen leren. hardstikke goed dat jullie er samen tegenaan gaan.

succes, allebei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...