Spring naar bijdragen

tresor


tresor

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben tresor, bijna 54 jaar oud, gelukkig getrouwd (op mijn 38ste) en heb 4 schattige kinderen (12, 10 en een tweeling van 8). Ik kom niet uit Nederland, maar woon in een Brusselse randgemeente. Alhoewel ik nog perfect zonder alcohol kan functioneren, heb ik het moeilijk om niet alle dagen te drinken. Het vergt me iedere keer veel moed om "neen" te zeggen. Ik hoop hier op het forum de nodige steun te vinden om ADB te worden. Samen met de enorme steun, die ik van mijn vrouw heb, moet dat zeker lukken !

Hartelijke groeten,
tresor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tresor welkom hier.

Een hele goede keuze die je gemaakt hebt, en je vrouw die je steunt en nu het forum waar je ook nog steun vindt van een heleboel medel(ij)ders:).

Op het ditjes en datjes draad kan je lezen en meeschrijven.
Succes met het ADB te worden en te blijven.

Groetjes Erica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag tresor,

ook van mijn kant van harte welkom!

ik vind het dapper dat je zo vroegtijdig al naar hulp en steun zoekt, had ik dat maar gedaan toen ik 54 was, dan was het gevecht nu vast niet meer nodig geweest. maar beter laat dan nooit, en toch: hoe eerder hoe beter; haal maar uit ons wat je nodig hebt om adb te worden (voor zover wij het in huis hebben.)
en wat goed dat je vrouw je steunt; je 4 kids en zij zullen trots op je kunnen zijn.

groeten en tot ziens op de dagdraad, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...