Spring naar bijdragen

nieuweling


nieuweling

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

al meer dan 20 jaar drink ik teveel. Na vele stoppogingen toch vaak terug gevallen.
Sinds 2 weken slik ik Refusal, en wil graag de ervaringen van anderen horen.
Hoe zij omgaan met bijwerkingen, afkick verschijnselen enz.
Wat dat betreft gaat het redelijk met mij, ik word een beetje heen en weer geschud.
Zowel lichamelijk als geestelijk.
groeten van de nieuweling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Nieuweling,

Ik zit hier ook nog niet zolang en slik sinds zaterdag Refusal.

Op het dagdraadje voeren wij onze "conversaties". Dit vindt je onder "ditjes, datjes & dagdraad". Onze wedervaardigheden bij het stoppen of minderen kun je daar allemaal vinden. Maar ook de dingen des levens die ons bezighouden, lief en leed.
Lees maar eens een draadje door. Soms is het heftig, soms gewoon een beetje melig.
Heb je vragen, opmerkingen, wil je alleen maar wat vertellen alle je eitjes kun je kwijt.
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd en er wat aan hebt bij het stoppen.

Maar gefeliciteerd dat je al meer dan 2 weken gestopt bent.

Grootste voordeel van Refusal vind ik het feit dat je maar 1 keer in dubio staat. Als je eenmaal slikt, kun je het wel uit je hoofd laten de alcohol nog te proberen.

Bijwerkingen: tot hier toe heb ik alleen een continue duffe hoofdpijn, deze is van het afkicken.
Van de Refusal heb ik gemerkt dat ik ongeveer een uur na inname een beetje misselijk wordt, wat minder goed kan lezen, mijn darmen ietsie opspelen en slaperig wordt. Niet zo erg dus, ik pas de inname tijd er op aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...