Hanna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hoi ik ben eigenlijk op zoek naar raad voor mijn vriend.Ik weet niet of ik hier juist ben.Groetjes,Hanna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hoi Hanna, ik zag je nog op de valreep...Natuurlijk kun je hier ook terecht om raad te vragen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hallo Hanna,Je kunt hier altijd terecht voor raad,als het om alcohol gaat.Schrijf maar gewoon bij ditjes en datjes mee, daar word je vraag meestal gelijk gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik sta nu op het punt om naar bed te gaan, maar als je vragen hebt,kun je die gerust stellen. Er zijn hier genoeg mensen die wel een reactie terug geven en je wellicht kunnen helpen en anders morgen wel reageren.groetjes Moesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden