debbie Geplaatst 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst 1 april 2007 Sorry dat ik me nu pas voorstel, maar ik heb eerst de vrijheid genomen om even zo links en recht wat op de site rond te neuzen. Ik heet dus Debbie en heb sinds enkele jaren een probleem met mijn alcoholgebruik. Heb al verschillende pogingen om te stoppen achter de rug. Dit waren echter pogingen waarbij ik al in het achterhoofd had dat het mij waarschijnlijk toch niet zou lukken. Nu echter, sta ik er volledig achter en dat brengt een heel ander gevoel met zich mee dan voorheen. Voorheen voelde ik mij rustig, nu voel ik mij opgejaagd en gestressed. Ik heb nu ook de behoefte om met lotgenoten in contact te staan en zoveel mogelijk info in te winnen omtrent mijn probleem. Ik sta nu een week droog en het wordt er niet gemakkelijker op.Groetjes Deb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst 1 april 2007 Hoi Debbie,Fijn dat je ons gevonden hebt. Ik kan je gerust stellen, het wordt wel gemakkelijker namate de tijd verstrijkt.Klinkt ongelofelijk,he? Maar is toch echt zo.Je gejaagdheid zou best wel eens kunnen koen omdat je een te grote hap neemt.In plaats van NOOIT meer, is het soms gemakkelijker te behappen om het per dagte nemen.En trek in drinken duurt meestal niet zo lang, probeer je zinnen te verzetten, drink een glas waterje zult zien dat het moment zo voorbij is.heel veel sterkte.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 Hey Debbie, Het is bijna onmogelijk gebleken een verslaving alléén te overwinnen.Het feit dat je hulp zoekt voor je probleen is al een grote stap voorwaarts.Bekijk het leven per dag.Binnen 24 uur is het mogelijk de drank buiten de deur te houden.Sta stil bij wat je doet per dag en DENK in het begin niet langer dan 24 uur vooruit.Vertrouw wat je denkt ...aan het papier toe.Welkom op dit forumRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst 4 april 2007 Hoi Debbie,Welkom op het forum.je staat al een week droog, mijn complimenten.Nu nog volhouden en ik weet dat het niet makkelijk is.Ik wens je heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden