wil133 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 hallo allemaal,Ik ben Wil, ik ben al eerder op dit forum geweest wat me veel kracht heeft gegeven. Ik heb ongeveer 2 jaar droog gestaan. Ik ben weer in de fout gegaan doordat ik dacht dat ik het wel weer aankon. Niets was minder waar, binnen een paar weken zat ik weer op mijn oude gebruik. Ik heb nu voor morgen een gesprek met mijn huisarts gegegeld voor medikatie (zuchtremmers) . Ik hoop dat dit een posietief resultaat heeft. Ik heb nog een een baan en mijn werkgever is op de hoogte van mijn probleem , en steunt mij noch voor de begleiding die ik nodig heb.Ik hoob hier weer extra kracht en energie te krijgen om weer een leven te leiden zonder alcohol.groeten wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Hoi Wil,Je zult het niet geloven maar ik ben blij dat je weer terug bent op het forum. Het is verschrikkelijk jammer dat je toch weer terug bent op je oude niveau. Maar toch ontzettend knap dat je je schouders er wil onderzetten en er weer voor wil gaan. Goed dat je hulp en steun krijgt uit je omgeving, dat is alleen al een plus punt.Waarom ik blij ben, is dat ik nu bijna zes maanden droog sta. En er zijn best wel eens momenten dat ik denk zal ik, zal ik niet. Belangrijk is het om te horen de ervaringen van mede strijders die al na zo'n lange tijd toch teruggevallen zijn. Ervaringen delen daar kunnen we met z'n allen wat van leren.Dus schrijf mee op het draadje en veel succes. Ben je overigens van plan om weer te stoppen met behulp van Tactus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hallo Will,Van verhalen zoals jij krijg ik het koud. Ik sta voor het eerst sinds vele jaren droog, pas 8 dagen. Die terugval waarover je schrijft, dat is heel zonde. Maar die terugval betekent niet dat je niet weer kan stoppen! Het is je eerder gelukt en het kan je nu weer lukken! Het betekent niet dat je dan maar door moet gaan met je alcohol gebruik! Iedereen kan dit overkomen van ons en die kan ook weer opkrabbelen.Ik hoop dat je inmiddels naar de huisarts bent geweest en dat je van hem/haar in ieder geval medicijnen hebt gekregen om de eerste afkickverschijnselene te onderdrukken.Goed dat je werkgever op de hoogte is en dat die begrip voor je heeft.Ik weet nog niet wat het is om 2 jaar droog te staan, maar dat heb je die periode maar mooi geflikt, ook al is het nu EVEN fout gegaan.Heel veel sterkte, je kan het het, want je kon het tenslotte eerder ook al.Gemotiveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden