Nikka Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Ha hoi, ik ben Nikka en kom hier voor het eerst om de hoek kijken op het forum. Ik heb me ongeveer anderhalve maand geleden aangemeld voor een internet behandeling maar helaas zijn we nog niet begonnen.Dus vandaar dat ik hier kom kijken.Ik ben 26 en drink nu ongeveer 5 jaar lang elke avond en in het weekend meer. Verder blow ik steeds vaker en heb ik een eetstoornis. Al met al ben ik dus niet echt gezond bezig.Ik wil hier dan ook verandering in brengen. Vandaar dat ik me hier ook op het forum aanmeld. Ik hoop veel van jullie te leren en me hier zo nu en dan te kunnen uiten.Groetjes,Nikka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Hoi Nikka,Welkom.Sta je op een wachtlijst voor de internetbehandeling. Probeer het anders zo tussendoor nog eens. Ik had mazzel, ik had meteen prijs.Ik heb de behandeling nu afgerond. Ik ben er zeer tevreden over.Heb je al een doel voor ogen? Helemaal stoppen is het best.Mij bevalt het prima niet meer te drinken. Ik hoef ook niet meer.Maar ja, eens alcoholist, altijd een alcoholist, ook al sta ik droog.Het forum zal je best bevallen.Je gaat naar Ditjes, Datjes & Dagdraad en klikt op de dag van vandaag. Om mee te doen klikt je op antwoord. Je tekst komt altijd onderaan te staan.Ik zie je daar wel verschijnen.We sleuren mekaar er door op moeilijke momenten, maar ondertussen kan er ook wel grappigs tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikka Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 @Miep,Bedankt. Ik heb nooit eerder hulp gezocht voor het drankgebruik. Wel voor andere zaken.Ik heb nao, wat inhoudt dat ik zowel anorexia als boulimia heb. Zo schommel ik ook in laag gewicht naar bijna normaal en terug. Knap dat je van je boulimia af bent! En eetbuien.. hebben de meeste mensen daar niet zo nu en dan 'last' van?@CPASOok bedankt.Ik heb me wel al wel aangemeld en heb ook al drie berichten. In de laatste staat dat ze het erg druk hebben. Dus ik wacht rustig af en houdt ondertussen mijn drinkschriftje bij.Ik heb voor nu even geen helder doel voor ogen. Ik wil op een andere manier leren drinken. Bedankt voor de tips, ditjes, datjes etc. Liefs,Nikka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Hallo Nikawelkom op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Hallo Nikka,Namens mij ook welkom op dit forum. Hoop dat je net zoveel baat bij zal hebben als ik.Spreek je vast nog weleens op het draadje.Tot schrijfs,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monica Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 hoi Nikka,welkom van mij een andere "nieuwe". ook ik blowde ook. daar ben ik eerst maar eens mee gestopt omdat ik dat makkelijker vond dan stoppen met drinken. wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikka Geplaatst 14 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Bedankt voor jullie welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2007 Hai Nikka,Van harte welkom in de strijd tegen alcohol. Wens je veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2007 Welkom Nikka! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden