tresna Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ik heb 2 jaar geleden de internetbehandeling gevolgd van ADB, ´t ging erg goed ... ben 3 maanden geheel gestopt met drinken en dat beviel me prima!Daarvoor dronk ik vrijwel elke dag minimaal een halve fles sterke drank naast de ´nodige´ wijntjes bij het eten en voor het slapen gaan nog een paar glazen whisky, 25 jaren achter elkaar. Ik zit nu weer ongeveer op dat niveau, tot gisteravond. Het ZAL LUKKEN om de drank helemaal te laten staan! Ik heb vandaag alle berichten van de ADB-behandeling uitgeprint om terug te lezen hoe het 2 jaar geleden wel gelukt is..... Dag 1 zonder drank zit er nu bijna op ... Ik hoop dat het forum hierbij een wederzijdse steun in de rug zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Hoi Tresna,Ik zal niet in herhalingen vallen, zie ook mijn bijdrage aan ADD.Ik hoop dat je je weer kan herpakken en dat je weer droog kan komen te staan. Je eerste dag zit er bijna op. Gefeliciteerd hiermee, het eerste begin is er. Gezien de hoeveelheid die je dronk, zit sociaal drinken er voor jou niet in. Evenals voor mij niet.Veel succes en sterkte. Hoop je op het forum te zien.groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Hoi Tresnajammer dat je weer teruggevallen bent, maar niet getreurd, gewoon opnieuw beginnen, heb je destijds ook via de internet behandeling geleerd!!Kom gezellig kletsen op het forum, bij ditjes en datjes, het dagdraadje!! Welkom!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Tresna,Welkom.Herkenbaar, al had ik mij eind 2005 aangemeld bij de plaatstelijke verslavingszorg. Ik ben ook bijna 3 maanden adb geweest, met wat uitglijders. Tot ik na de vakantie helemaal teruggleed naar erger dan voorheen. Mijn vriendin is aan me blijven trekken. Ik heb eind vorig jaar een diepe depressie gehad, dar ben ik uit gekrabbeld en ben weer op zoek gegaan naar hulp (ik wilde per se niet terug naar die instantie die mij niet echt goed geholpen heeft. Begin dit jaar had ik een alcoholinsult, waardoor ik mijn schouder ernstig ontwricht had. Toen was de maat voor mij wel vol. Ik heb na lang zoeken de internetbehandeling van Tactus gevonden en heb mij meteen aangemeld. Ik had geluk, ik kon meteen beginnen. Eerst dacht ik nog door minderen op nul te komen, maar al gauw heeft het forum mij overtuigd dat er voor mij niet anders op zit dat dan helemaal te stoppen. Dat is gelukt, ik sta nu 11 weken helemaal droog. En dat bevalt.Ik hoop dat het je lukt, het forum ken je ws. al van de vorige keer. Het werkt inderdaad zeer stimulerend.Pak je uitdraaien en ga aan de slag.Ik zie je wel op het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Hallo Tresna,Van harte welkom. Je kent het klappen van de zweep begrijp ik. Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je alle steun zult vinden die je nodig hebt.Groetjes Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden