Spring naar bijdragen

Voorstellen EenofanderePeter13


EenofanderePeter13

Aanbevolen berichten

Hí allemaal!,

Mijn naam is Peter, 40 jr en al 3,5 jaar hopeloos alcoholist.
Litertje Vodka of 4 flessen wijn per dag - ca 4 dagen per week.
Diverse opnames achter de rug.

De "drunk-a-logs" zal ik jullie besparen.

Gescheiden, 2 práchtige kinderen.

Over 4 dagen (weer) beginnen met Refusal. Vandaag 10 dagen droog op eigen wilskracht.

Afgesproken dat ik minimaal 6 maanden R slik - daarna doe ik t zelf wel... (heb al eerder 10 jaar geen druppel gedronken).

Suc6 allen,

EenofanderePeter13

NÚ - omdat er geen ander moment bestaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Peter,
Ik ben Amariana, 40 jaar en alleenstaande moeder met 3 kids thuis en 1 al volwassen.
Dit wordt vandaag de 7e dag dat ik niet drink en het bevalt me goed!
Dit forum is daarbij een steun in de rug en daarnaast doe ik mee aan de internetbehandeling waarvoor je je aan kan melden.
Zoals ik las ben je zelf ook op de goede weg...ga zo door zou ik zeggen en sterkte:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi peter,
Klinkt allemaal heel erg heftig.

Al een tijd niet gedronken op eigen wilskracht, echt goed van je.

Fijn dat er zo iets als medicijnen zijn, dan hoef je het ook niet zelf te doen.

Dat heftige verleden van jou is mij een beetje onbekend. Dronk ook teveel dan goed voor me was, en dagelijks.

Ik wil af van het dagelijkse drinken en het beperken tot een enkele gelegenheid en dan nog matig.


Dat lukt me tot dusver goed.

Ik heet je welkom op ons forum, onder ditjes en datjes kun je meeschrijven.

Veel sterkte gewenst van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Peter,
Mooi al 10 dagen droog. Nu nog 4 dagen. Tja je hebt al eerder 10 (!!!!!) jaar droog gestaan. Ik hoef jou niets te vertellen met mijn paar maanden droog. Dat is me nog nooit gelukt!
Ik hoop dat je de spirit weer krijgt en dat je hier wellicht inspiratie vindt om vol te houden!
Sterkte en succes!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenofanderepeter,

Goed hoor: 10 dagen. Gefeliciteerd.
Maar dan hoef toch niet nog eens 4 dagen te wachten met het beginnen met Refusal.
Ik slik het ook en ben vast van plan om dit minstens tot april te doen. Dan zie ik wel verder.
Ik denk eerst proberen zonder en als ik ga twijfelen of ik wel sterk genoeg ben, dan blijf ik het slikken. Ik wil nl. niet meer drinken. Ik heb het gehad met alcohol.
10 jaar heb je het al eens volggehouden. Een droom voor mij.
Voor jou: deze keer langer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hí allen!
De reden waarom ik maandag pas begin is omdat de arts zéker wilde zijn van goede lever- en nierfuncties. Heb bloed laten prikken en maandagochtend bespreken we de uitslag.
Had van mij niet gehoeven maar in eerste instantie wilde deze verslavingsarts niet eens Refusal voorschrijven - hij hield het liever bij Naltrexon.
Heb hem weten te overtuigen van het feit dat dát voor mij een flauwekulmiddel is - het maakt slechts de effecten van alcohol (en opiaten) ongedaan maar je kunt er desgewenst gewoon bij zuipen en dát, dat wil ik gewoon niet meer.
De eerste maanden vind ik gewoon het moeilijkst - heb 't al eerder 10 jaar (!) volgehouden dus weet dat ik het kan.

Sterkte allemaal en suc6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Peter, hoe lang heb je die terugval? Ikzelf heb vijf jaar niet gedronken en toen vorig jaar hoppatee daar ging ik. Nu via internetbehandeling een goede therapie gevolgd misschien ook iets voorjou.
Ik had de peuten wel gehad, maar internetbehandeling is weer heel anders. WElkom en succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom eenofanderepeter.

10 jaar alcoholvrij, tsjonge zeg, dat heb ik sinds mijn 20e niet meer kunnen zeggen. (en ben nu toch al 51). Heel knap en tegelijkertijd het bewijs dat eenmaal alcoholist je dit de rest van je leven met je meedraagt. Veel succes met je behandeling en alvast gefeliciteerd met je 1e 10 dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...