Spring naar bijdragen

nieuw


albertina

Aanbevolen berichten

Welkom Albertina,
Wat is het toch verslavend die alcohol! Heb je 10 jaar! niet gedronken en zo snel weer terug op dit niveau! Allereerst wil je feliciteren met de moed en kracht die je op hebt kunnen brengen om er weer voor te gaan!
Uiteraard zijn die 10 jaar niet voor niets geweest. Dat heb je toch maar mooi gedaan.! Dat moet ik nog maar zien te bereiken!
Je weet uitstekend hoe het voelt om zonder alco door het leven te gaan, schrijf je. Nu ik hoop dat je dat voor ogen kunt houden.
En ja, de eerste dagen....die staan me nog zeer helder voor de geest.
Je kunt hier veel steun uit het forum halen. Blijf maar lekker hier vandaag, meeschrijvend of niet. dat helpt geweldig!
We staan op de drempel van 2008, dus bij deze wens ik je alle moois toe met 9opnieuw) een leven zonder alcohol! Je verdient het geweldig.
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha daar ben je Albertina. Ik ervaar het ook als een super eenzaam gebeuren, dat niet meer drinken. Maar wel drinken is ook iets wat, ik tenminste, vooral in m'n eentje doe. Dan denk je niet eenzaam te zijn, maar dat is niet zo natuurlijk. Nu heb je ineens een heel forum met allemaal mensen die weten waar we het over hebben. Wel zo handig, thuis en anoniem. Je schreef al over je ervaringen bij de AA. Wat moeilijk he om weer opnieuw te beginnen en niet weer die club van AA binnen te stappen. Ik liep daar op een gegeven moment toch vast en kreeg geen hulp meer.
Ik ben hier nu al een paar maanden en tot nu toe zo wisselvallig als maar zijn kan. Ik hoop dat we een beetje elkaar kunnen steunen in het stoppen. Ik ben gister begonnen en jij vandaag. Doen???????
WELKOM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albertina,

Wat een goed besluit en wat een goed moment: zo kan je het nieuwe jaar echt vanaf dag 1 nuchter in gaan!
Je weet nu in ieder geval van jezelf dat je er écht niet tegen kan, hoe lang je ook niet meer drinkt: na die ene zullen er al snel meerderen volgen alsof het nooit anders was.
Ga jezelf maar lekker verwennen nu en probeer jezelf wat af te leiden, alle begin is moeilijk maar de beloning is het dubbel en dwars waard!!
En je bent hier niet alleen!

Liefs, Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...