Spring naar bijdragen

ik ben nogal misselijk


jopanda

Aanbevolen berichten

Goede morgen, allemaal

Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben jopanda, ik vind dit doodeng, ik heb me nog nooit ergens bij aangemeld, ik weet niet of ik een alcohollist ben,maar ik dronk tot wel een halve fles wijn per avond, ben sinds 1 januari gestopt, nu ongeveer een week, ik voel ik me ontzettend beroerd, vooral misselijk, heb het gevoel dat ik gistere avond teveel heb gedronken, terwijl ik niks heb gehad, ik had er meer van verwacht, dat ik me fijner zou voelen, ik voel me echt honds beroerd, kan iemand me vertellen dat dit normaal is, en dat dit over gaat, weet iemand hoe lang dit gaat duren? ik kan er weinig iinformatie over vinden, ik vind me zelf geen alcoholist, maar dat zeggen er meer, ik dronk wel teveel, en ik ben aan het studeren, dus wil mijn koppie er wel bij houden, ik hoop dat iemand mij wat meer info kan geven

groetjes jopanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jopanda,

Welkom hier en heel veel sterkte met je strijd.
Goed dat je bent gestopt, en nu vooral volhouden!

De misselijkheid komt zeer waarschijnlijk door de ontwenning die nu in je lijf gaande is, en het gaat weer over.
Kom ook naar onze dagdraad, te vinden onder "Ditjes&Datjes', gewoon klikken op de datum van vandaag, hier delen we onze ervaringen, lief en leed.

Groetjes,

Cacao

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jopanda,

Eerst en vooral welkom bij het forum.
He, he, ik vond mijzelf ook geen alcoholist terwijl ik meer dan 2 flessen wijn per dag dronk.
Ik dacht dat alcoholisten alleen diegenen waren die op straat leven.
Misvatting, blijkt dat er heel wat alcoholisten zijn die gewoon midden in de maatschappij staan.

Op het forum kan ik met mijn problemen terecht, ik krijg er altijd respons op. Prettig vind ik ook dat gewoon de hele dag door dezelfde draad wordt gebruikt, er hoeft lekker niet geswicht worden.
Ik zou zeggen doe lekker mee op onze dagdraad, misschien is het in het begin wat onwennig, maar gewoon van je laten horen. Je stoort ons nooit.

Stoppen vond ik ook eng, maar na een paar dagen ga je toch beter voelen.
En je hoeft het niet alleen te doen, wij leven met je mee en als je wilt, op deze site vind je ook de internetbehandeling. Ik was daar zeer tevreden over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopanda, het maakt niet uit hoeveel je drinkt, en al helemaal niet wat een ander van jou zegt of je wel of niet teveel drinkt. Jij zelf voelt heel goed aan of het nog wel gezond is wat je aan het doen bent. Gemiddeld normaal is maximaal twee glazen per dag en dan minimaal twee dagen in de week niet drinken, zoiets. Ik wens je veel sterkte en je komt er wel joh. Veel drinken, extra gezond eten, frisse lucht en je bent er zo weer. Gaat de misselijkheid echt niet over dan zou ik naar de dokter gaan, misschien is het iets anders. WELKOM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jopanda! Grappige nickname overigens :D

Ten eerste van harte welkom!

Hele verstandige keuze om helemaal te stoppen, dan sta je echt heel sterk in je schoenen.

Lees de cirkel van van Dijk bij thema's rondom alcohol die Safi heeft geschreven, deze is heel nuttig en leerzaam om te lezen.

Accepteer dat je lichaam een week, of misschien twee gewoon erg ziek is van de bijverschijnselen en probeer daar zo goed mogelijk mee om te gaan.

Succes!

Groet, Leeuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...