Spring naar bijdragen

June stelt zich voor


June

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, het heeft mij een paar dagen gekost om uit te vogelen hoe ik een bericht kon plaatsen. Helemaal niet moeilijk dus maar je moet er maar net op komen. Net als stoppen met drinken.
Maar laat ik niet zo stoer doen, ook ik kan niet van de wijn afblijven. Een tijd geleden heb ik een jaar droog gestaan en ben toen weer begonnen. Ik vond het leven zo saai zonder drank. Ik dacht dat ik het wel kon: mijzelf beheersen. Niets is minder waar, ook bij mij moet de fles regelmatig leeg.

Ik leef momenteel alleen met twee pubers en dat is zwaar maar het is nog zwaarder om regelmatig teut te zijn en dat niet te laten merken. Net doen of er niets aan de hand is, zelf weet ik beter. Het schuldgevoel en de schaamte liegen er niet om. Daarbij ligt er momenteel veel op mijn bordje en door de drank kun je dat iedere keer weer voor je uitschuiven, zo wordt het natuurlijk nooit wat.

Ik ben afgelopen maandag 4 februari gestopt en hoop via deze site lotgenoten tegen te komen die hetzelfde doormaken.

Groet, June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom June
Goed van je dat je mee komt schrijven
Ik kan je echt aanraden om de internet behandeling te doen van Alcohol de Baas, die is anoniem, gratis en erg professioneel. Ik heb 32 jaar teveel gedronken en kon wel minderen maar bleef toch hangen op 30-35 glazen in de week, terwijl 10 voor een vrouw het maximum is.
Maar sinds de behandeling en sinds ik mezelf therapeutisch heel ...door op het forum alles van me af te schrijven ..zit mijn alcohol inname momenteel al twee maanden op niets
Hier voor drie maanden weer af en toe en daarvoor ook al twee maanden niets
Dit had ik voor dat ik me aanmelde hier niet durven dromen
ik heb weer hoop voor de toekomst en voel me al veel gezonder.

Je kan je aanmelden als je boven in links op het logo van Alcohol de Baas klikt dan kom je op hun website.
Het is wel druk bij de aanmeldingen want ze zijn op de Tv geweest en erg populair maar je moet het gewoon een paar keer per dag proberen en je email adres achterlaten.

het is echt de moeite waar en jij bent de moeite waard dus doe het voor jezelf!
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou June, ik was naar je op zoek want ik zag dat je ingelogd was. Ik zou zeggen welkom hier, ga rustig meelezen en je komt in een bad van herkenning terecht. Daarna komt de ruimte om je probleem te erkennen en herkennen en stappen te gaan zetten om er wat aan te doen. Ik ken zat mensen hier die het echt gelukt is en die al meer dan een jaar droog staan en zich er uitstekend bij voelen.

Lekker lezen, af en toe eens zuchten en schrijf je vooral in voor de internettherapie via www.tactus.nl.
Daar weet je toch zeker van hoop ik?

Suxxes, sterkte, en meld je maar gerust je mag hier mekkeren, zeuren, klagen, vooral over pubers wat mij betreft (lets shake hands) en je grote en kleine triomfen melden. Maar alledaags geneuzel mag ook, wat je maar wilt.

Vanharte succes gewenst. O ja ben je June /m of June/v want dat kan ik uit je verhaal niet opmaken en je hebt een mannenkopje maar dat is het "standaardhoofd".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom June,
drinken met grote kinderen erbij is een hele toer. En weet je, ze hebben het toch door!
Ik dacht ook dat mijn dochter het niet merkte, maar helaas.
Geef jezelf dat mooie kado en drink vandaag niet. Het begin heb je al gemaakt!

Veel sterkte en ik denk dat je hier veel herkenning zult vinden!

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

June,

hoideboi op het forum! net als jij heb ik mezelf gisteren aangemeld in de hoop dat ik wat steun kan krijgen.
Ook ik heb een puber in huis en begrijp dus donders goed hoe het voelt om ze op te voeden maar ook het drinken te verbergen. ik heb heel lang gelogen over mijn gebruik, terwijl ik met een dikke tong sprak bleef ik glashard ontkennen dat ik gedronken had.
Het moeilijkste is op dit moment dat ik mijn geloofwaardigheid heb verloren ten opzichte van mijn kind.

nu ben ik wel eerlijk geweest en vertelt over mijn medicijngebruik maar vervolgens wordt ik elke dag gecontroleerd of ik mijn refusalletje wel heb ingenomen. kinderen mogen deze verantwoordelijkheid niet hebben maar gebeurt wel. op dit moment is dat voor mij de grootste motivatie om door te blijven zetten.

ook het voor je uit schuiven is zo herkenbaar. op dit moment heb ik mijn hoofd in het zand gestoken en probeer deze eruit te trekken voor één probleem tegelijk.
maar goed samen zijn we sterk!
sterkte

tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

June: Welkom hier op het forum !! Drank lost niks op en de ellende wordt alleen maar groter. Zeker met grote kinderen. Ze zien en weten alles, zonder dat ze het je zeggen. Als ouder ben je het grote voorbeeld. Kom schrijven bij ditjes en datjes en wellicht dat het je helpt van de drank te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...