patatje Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Hallo iedereen,Even mij voorstellen, ik ben een gehandicapt persoon die reeds 15 jaar drinkt.Een huwelijk op de klippen gelopen en mijn tweede huwelijk is niet veel waard.Na twee jaar liet mijn halve trouwboek zijn ware aard zien en ik werdzowel geestelijk als lichamelijk gepest.Drank is niet de oplossing weet ik maar ik dronk daarvoor ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Welkom patatje, hier zit je onder lotgenoten wat drank betreft.Klik op "ditjes en datjes", dan op de dagdraad en je kunt meebabbelen met ons over van alles en nog wat.Ook zou ik de internetbehandeling gaan doen als ik jou was, heb je echt veel aan.Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patatje Geplaatst 18 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Charlie,Bedankt voor de verwelkoming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Patatje,Weest welkom. Je zit hier aan het goede adres om wat aan je verslaving te doen.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Welkom, Patatje.Gehandicapt of niet. Dat maakt niet uit.veel succes bij het stoppen met drinken!Groetje,Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden