Spring naar bijdragen

ik ben nieuw hier


patatje

Aanbevolen berichten

Eerst en vooral ik ben ook een soort van alcoholist want ik moet elke dag mijn drank
hebben en kan dan meestal niet stoppen maar ik hou mijn mond zoveel mogenlijk tegen
mijn man want anders loopt het hier uit de hand als hij zat is maar soms helpt dat niet want hij
begint zelf te zeveren en te zagen ik moet altijd maar op mijn kop laten zitten.

Ik heb al bij vanalle instanties en maatschappelijke werkers aangeklopt voor mijn man
die met pest en uitmaakt voor het rot van de straat als hij gezopen heeft
maar niets schijnt te helpen want ge moet hier in Belgie ver dood zijn
eer dat ge verder geholpen word.

Dat is iets wat mijn halve trouwboek denk ik ook weet.
Ik heb al gezegt stop met uw gepest als ge gezopen hebt want dan weet hij van niks meer.
Dat helpt geen klop want als hij zat is dan doet hij lustig verder.
Vroeger hield ik mijn mond en dan was er geen probleem dan liet ik hem zeveren.
Ik denk dat zolang er geen oplossing is dat ik hem gewoon laat zeveren terug.

Ik ben Multiple Sclerose patient en zou een inkomen krijgen maar dan moet ik eerst hier het huis uit.
Maar ik ben slecht te been en ze willen natuurlijk allemaal helpen tot het zover is.
Ik zit hier gewoon vast.

Kijk ook maar bij wie is wie en thema's rondom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patatje,
Je bent hier al warm of wel dichtbij het dagdraadje.
Elke dag opent iemand van ons een nieuwe dagdraad. Gewoonlijk, omdat dat wel zo makkelijk is, met de datum van vandaag. De draad van vandaag vind je hier: http://forum.alcoholdebaas.nl/...did=2023&enterthread=y
De hele dag praten we hier met elkaar, helpen we als iemand het moeilijk heeft.
Een draad heeft als grote voordeel dat we niet de hele tijd hoeven te switchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patatje: ben je gek op patat of zo?? haha. Welkom hier op het forum. Zoals ik begrijp heb je een gecompliceerd leven en beperkt ben in je vrijheid en daarbij ook nog eens dwars wordt gezeten door je (v) echt genoot. Nee drank lost niks op, maar daar was je zelf al achter gekomen. Drank levert nog meer problemen op. Eerst stoppen met de drank en vervolens werken aan je eigen leven. Nadenken wat je er mee wilt, maar vooral wat je mogelijkheden zijn. Als je vast zit dan wordt dat wel heeeeeel moeilijk. Maar met drank zit je helemaal gevangen dan heb je niet een mishandelaar, maar twee over de vloer, sterkte en ik hoop dat we je kunnen ondersteunen op het forum. Zoals het er vandaag aan toeging is een zeldzaamheid. Net als in het gewone leven speelt hier af en toe ook wel wat. Soms is het net een soap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...