shakyra Geplaatst 6 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2008 Hoi ik ben shakyra.Ook ik wil dolgraag minderen of als dat niet gaat dan moet ik wel stoppen.Ik heb me al een paar weken geleden opgegeven voor internethulp, maar helaas zitten ze vol.Dat was wel een teleurstelling, want dan wil je hulp en je zoekt uiteindelijk hulp ( wat toch een hele stap is )Ik was begonnen met 2 wijntjes voor het eten en 2 voor het slapen gaan.Is heel lang goedgegaan, totdat ik af en toe tussendoor ook trek begon te krijgen. dus wat deed ik, ging af en toe stiekem nog een slokje nemen.Ik schaam me dood maar ik drink bijna elke dag wel 2 flesjes wijn.Ik heb 3 kinderen en ze weten van mijn probleem.En als ik van de week geen internet hulp krijg dan moet ik naar de dokter.Nou ik schaam me dood.Ik vind dit al moeilijk terwijl jullie toch lotgenoten zijn.Nou ik hoop dat het met jullie hulp wel gaat lukken.Dit is in ieder geval de eerst stap.Groetjes Shakyra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2008 Shakyra, welkom op het forum.Jammer dat het nu net vol zit, maar je komt er vast tussen! Je hebt de eerst stap gezet en je kunt altijd meekletsen op het forum bij ditjes en datjes. Het helpt, neem maar van mij aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2008 Je hoeft je nergens voor te schamen hoor!!E$n wat die internetbehendeling betreft, gewoon elke dag blijven proberen, dan is er soms zo maar een plekje voor je!!Heel veel succes, en schrijf lekker mee op het dagdraadje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2008 Shakyra: welkom op het forum, misschien wil je wel al meeschrijven. Ja, schamen, daar WAs ik ook goed in, maar het helpt je niet van de drank af te komen. Ik kan wel spijt hebben of het jammer vinden als het me niet lukt van de drank af te blijven. Dan denk ik, 'jammer dat ik het niet heb kunnen weerstaan, heb ik nu een kater', maar vandaag begin ik weer opnieuw. Alleen vandaag telt. Morgen zien we wel weer verder. Kop op, we weten er alles van hier, samen zijn we sterk, je staat er vanaf nu niet meer alleen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden